۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
تخریب یک واحد مسکونی در خمین

سرپرست شهرداری خمین از تخریب یک واحد مسکونی واقع در خیابان یادگار امام(ره) به منظور احداث خیابان و بازگشایی مسیر خبر داد و گفت: این ملک دارای سه سقف به متراژ ۱۴۴ مترمربع، اسکلت فلزی و طاق ضربه‌ای بود.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور بهسازی و مناسب‌سازی معابر کف فرش ۱۶۰۰ مترمربع از خیابان شهید آیت‌الله سعیدی انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای روکش آسفالت بن‌بست صبا واقع در کوچه شهید محمدی به متراژ ۲۰۰ مترمربع، افزود: با ۴۴ تن و ۴۰ کیلو آسفالت، ۹۳۰ مترمربع عملیات روکش آسفالت کوچه شهید غلامی واقع در خیابان رسالت انجام شد.

شهردار خمین خاطرنشان کرد: عملیات لکه‌گیری آسفالت کوچه طراوت ۳، کوچه شهید علی‌اصغر محمدی واقع در بلوار جانبازان به متراژ ۳۰۰ مترمربع، کوچه صابر واقع در خیابان شهید صیاد شیرازی، کوچه نوید واقع در بلوار جانبازان و کوچه شهید سرمدی واقع در خیابان بسیج اجرا شد.

احمدی تصریح کرد: عملیات لکه‌گیری آسفالت کوچه شهید ایلخانی واقع در خیابان شهید قنبری به متراژ ۳۲۰ مترمربع با استفاده از ۱۱ تن و ۳۰۰ کیلو آسفالت اجرا شده است.

وی از تخریب یک واحد مسکونی واقع در خیابان یادگار امام (ره) به منظور احداث خیابان و بازگشایی مسیر خبر داد و گفت: این ملک دارای سه سقف به متراژ ۱۴۴ مترمربع، اسکلت فلزی و طاق ضربه‌ای بود.

شهردار خمین افزود: پس از تخریب، سازه نگهبانی به منظور مقاوم‌سازی ملک مقابل توسط شهرداری احداث شد.

کد خبر 586751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.