دایی و خواهرزاده آبروی خانواده‌شان را بردند/ خودروی خودشان را هم سرقت کرده بودند!

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دایی و خواهر زاده‌ای که با همکاری یکدیگر از ساختمان های مسکونی سرقت می‌کردند خبر داد و گفت: متهمان به ۲۰ فقره سرقت معترف شدند.

به گزارش رایمنت سرهنگ صادق ضرونی اظهار کرد: در پی اعلام چند فقره سرقت از اماکن خصوصی توسط سرنشینان پراید سفید رنگ با پلاک سرقتی، دستگیری سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۲۸ تهران نو قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی مشخصات ظاهری و ساعات حضور سارقان را به‌دست آوردند افزود: روز گذشته مأموران با مشخصات ظاهری که در اختیار داشتند به‌صورت نامحسوس در حین گشت‌زنی در سطح حوزه بودند که خودروی پراید مورد نظر با پلاک سرقتی را مشاهده کردند که به وی دستور ایست دادند ولی بی توجه به دستور پلیس از محل متواری شدند.

توقف خودرو و دستگیری سارقین با شلیک پلیس

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: در تعقیب و گریز ۲۰ دقیقه‌ای با شلیک پلیس خودرو متوقف و سارقین دستگیر شدند و در بررسی اولیه مشخص شد که خودروی سرقتی متعلق به خود راننده است و با این ترفند و اعلام سرقت خودروی خود اقدام به سرقت از ساختمان‌ها و اماکن خصوصی می‌نماید, سارقان ۲۳ و ۴۰ ساله و دارای سوابق سرقت و تحمل حبس در زندان می‌باشند.

سرهنگ ضرونی با اشاره به اینکه این دو سارق دایی و خواهرزاده هستند و تا کنون به ۲۰ فقره سرقت با همین روش اعتراف کرده‌اند در پایان خاطر نشان کرد: تلاش در جهت شناسایی شکات دیگر و کشف جرایم دیگر متهمین ادامه دارد.

منبع: رکنا

کد خبر 586743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.