تایید ۹۰ درصدی مصوبات مهدیشهر در هیئت تطبیق فرمانداری

رئیس کمیسیون حقوقی، نظارت،بازرسی و پاسخگویی به شکایات مردمی شورای اسلامی شهر مهدیشهر از تصویب ۹۰ درصدی مصوبات شورا در هیئت تطبیق فرمانداری در طول دوره جدید مدیریت شهری خبر داد.

مهدیه سامعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به مصوبات شورای اسلامی شهر مهدیشهر، اظهار کرد: ۹۰ درصد از مصوبات شورای اسلامی شهر مهدیشهر در طول دوره جدید مدیریت شهری مورد تأیید فرمانداری مهدیشهر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه از زمان آغاز به کار دوره جدید مدیریت شهری کمیسیون حقوقی، نظارت، بازرسی و پاسخگویی به شکایات مردمی شورای اسلامی شهر مهدیشهر با مشکلات فراوان و پرونده‌های حقوقی و مالی بسیار زیاد و که به علت نبود دفاع یا نبود حضور در دادگاه بر روی هم انباشته شده بود، مواجه شده است، ادامه داد: با تشکیل کمیته سازش ذیل کمیسیون حقوقی، نظارت، بازرسی و پاسخگویی به شکایات مردمی، بهره‌گیری از مشاور حقوقی کارآمد، همراهی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بعد از گذشت ۱۰ ماه از آغاز به کار شورای جدید شهر، حدود ۸۰ پرونده حقوقی و مالی مدیریت شهری مهدیشهر مورد رسیدگی و پیگیری قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون حقوقی، نظارت، بازرسی و پاسخگویی به شکایات مردمی شورای شهر مهدیشهر تصریح کرد: در حال حاضر این تعداد، در ۵۰ درصد از پرونده‌ها رأی به سود مدیریت شهری و ۲۰ درصد آرا به سود شاکیان از سوی دستگاه قضائی صادر شد و مابقی پرونده‌ها در حال بررسی و رسیدگی است.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص مشکلات شهری در طول ۱۰ ماه گذشته نامه‌های بسیار زیادی از سوی شهروندان به دفتر شورای اسلامی شهر و این کمیسیون ارسال شد که تعداد ۶۰ نامه تاکنون با کمک شهردار به صورت کامل رسیدگی و مشکل و موانع مربوطه برطرف شده است.

سامعی در خصوص مطالبه شهروندان و مسائل و حواشی ایجاد شده پیرامون پارک بانوان شهر مهدیشهر، اضافه کرد: نبود طی مراحل قانونی دریافت مجوز، نبود تملک کامل زمین، نبود طرح توجیهی و جانمایی نامناسب در دوره قبلی مدیریت شهری از عوامل اصلی توقف پروژه پارک بانوان مهدیشهر در دوره کنونی بوده است که در نشست شورای اسلامی شهر تصمیم گرفته شد تا پس از تأیید هیئت تطبیق فرمانداری در خصوص تملک زمین، عملیات عمرانی این پروژه با نام پارک خانواده ادامه یابد.

کد خبر 586685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.