لزوم معرفی صحیح فرهنگ برای کاهش دروغ‌پراکنی علیه کشور

دبیرکل اتاق بین الملل جوانان ایران، درباره سفر فیلیپ کاررا گفت: با حضور متخصصان کشورهای جهان و معرفی صحیح فرهنگ، تاریخ و تکنولوژی در ایران می‌توان هجمه دروغ‌پراکنی کشورهای متخاصم علیه کشورمان را کم‌رنگ کرد.

نوید ادریس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از اواخر هفته گذشته به مدت حدوداً یک هفته میزبان «فیلیپ کاررا» از کشور پرتغال بودیم؛ او یکی از مؤسسان اتاق بین‌الملل جوانان پرتغال در سال ۲۰۰۶ است و امروز شبکه‌ای از منتورها و پیشکسوتان اتاق بین‌الملل جوانان در اروپا را هدایت و راهبری می‌کند.

وی افزود: این نخستین سفر وی به ایران بود و برایش این سطح از فرهنگ و فعالیت جوانان در ایران بسیار قابل توجه بود. با توجه به تخصص و مهارت او در سخنرانی‌های آموزشی و مشاوره‌ای در حوزه‌هایی همچون شبکه‌سازی بین‌المللی در بیش از ۵۰ کشور، ما از وی خواستیم برای داشتن کسب و کاری بهتر با توجه به ابزارهایی همچون شبکه‌سازی ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه کارگاه داشته باشد که در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در روز یکشنبه صبح برگزار شد.

دبیرکل اتاق بین‌الملل جوانان ایران ادامه داد: به نظر می‌رسد با حضور متخصصان کشورهای جهان و معرفی صحیح فرهنگ، تاریخ، تکنولوژی در ایران می‌توان هجمه دروغ‌پراکنی کشورهای متخاصم علیه کشورمان را کم‌رنگ کرد. ما در رویداد کارا که با هدف انتقال تجربه به صورت مجازی برگزار می‌کنیم این هفته در خدمت فلیپ کار را بودیم. او در خصوص تحریم علیه ایران گفت که شاید تحریم‌ها را نتوان کنار گذاشت، اما با کمک JCI می‌توان از تحریم‌ها دوری کرد.

ادریس گفت: بیشتر کشورهای خارجی معتقدند که تحریم برای ایران خوب است، اما آن‌ها از توانایی‌های ایران و فرهنگ مردمان و جوانان آن خبر ندارند و معتقد بود زمانی که ایران تحریمی نداشته باشد سایر کشورها هم می‌توانند از این ظرفیت بزرگ بهره‌مند شوند. در نهایت امیدوارم به توانیم هر چند به اندازه یک قطره کوچک ولی اثرگذار در راه رشد و پیشرفت اقتصاد کسب و کارهای جوانان با ابزارهایی از خود جوانان در سایر کشورهای استفاده کنیم و آینده‌ای روشن‌تر در این راستا محقق سازیم.‌

لزوم معرفی صحیح فرهنگ برای کاهش دروغ‌پراکنی علیه کشور

لزوم معرفی صحیح فرهنگ برای کاهش دروغ‌پراکنی علیه کشور

کد خبر 586655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.