ارائه خدمات الکترونیکی شهرداری اصفهان در نمایشگاه شهر هوشمند

مسئول غرفه شهرداری اصفهان در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران با بیان اینکه به بسیاری از اهداف حضور در این نمایشگاه دست پیدا کردیم، گفت: خدمات ارائه شده در این غرفه به صورت الکترونیکی و کیوآرکد بود و حوزه‌هایی همچون محیط زیست هوشمند، حمل‌ونقل و ترافیک، شهرسازی و فرهنگی در این نمایشگاه ارائه شد.

علی نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اهداف حضور شهرداری اصفهان در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران، اظهار کرد: از جمله این اهداف می‌توان به نمایش گذاشتن توانمندی‌ها، دریافت توانایی‌های حوزه‌های مختلف، مقایسه توانایی شرکت‌های فعال در این حوزه، دریافت پیشنهادات شرکت‌های فعال در حوزه هوشمندسازی و هم‌فکری با سایر حوزه‌ها که در زمینه‌های مختلف فعالیت داشتند، اشاره کرد.

وی با بیان اینکه به بسیاری از اهداف برای حضور در نمایشگاه شهر هوشمند دست پیدا کردیم، ادامه داد: سازمان فاوا تولیداتی داشت که در راستای بازاریابی آن، تفاهم‌نامه‌هایی امضا شد.

مسئول غرفه شهرداری اصفهان در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران خاطرنشان کرد: خدمات ارائه شده در این غرفه به صورت الکترونیکی و کیوآرکد بود و کاتالوگ فیزیکی به بازدیدکنندگان ارائه نشد.

وی تصریح کرد: محیط زیست هوشمند، حمل‌ونقل و ترافیک، شهرسازی، فرهنگی، اصفهان‌کارت به عنوان زیرساخت اقتصاد هوشمند، فاوا و زیرساخت شهر هوشمند، مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین و اداره کل نوسازی و تحول اداری از جمله حوزه‌هایی بود که خدمات هوشمند آن در غرفه شهرداری اصفهان در نمایشگاه شهر هوشمند ارائه شد.

کد خبر 586610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.