کشتارگاه شهرداری تبریز روز عید قربان باز است

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: همزمان با فرارسیدن عید سعید قربان، کشتارگاه شهرداری در راستای ارائه خدمات ویژه به همشهریان باز است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، کریم قدرتی اظهار کرد: شهروندان تبریز می‌توانند با حضور در سازمان کشتارگاه شهردار، دام خود را انتخاب و فریضه روز عید قربان را به‌جا آورند.

وی با بیان اینکه اکیپ‌هایی در سطح شهر مستقر شده‌اند تا در صورت داشتن نذری و قربانی شهروندان، ذبح آن در پایگاه‌های موقت کشتار انجام شود، ادامه داد: همچون سال‌های گذشته، قربانگاه‌های موقت کشتار نیز با همکاری مؤسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، سازمان بهزیستی استان و کمیته امداد امام خمینی (ره) فعال است.

قدرتی با اشاره به فعالیت تمام قربانگاه‌های موقت دامپزشکی و حضور فعال ذبح‌کنندگان و ناظران شرعی به همراه خودروهای یخچال‌دار با رعایت استانداردهای لازم در روز عید قربان، گفت: اکیپ‌های سیار در سطح شهر برای خدمت‌رسانی و ذبح قربانی فعالیت خواهند کرد و شهروندان می‌توانند برای استفاده از این خدمات با شماره تلفن ۱۳۷ یا با شماره تلفن ۰۹۳۸۱۴۹۰۰۶۱ تماس بگیرند.

وی با توصیه به شهروندان گفت: به دلیل شیوع تب کریمه کنگو با رعایت پیش سرد، گوشت قربانی را قبل از مصرف یک روز در یخچال و دمای صفر تا پنج درجه نگهداری کنند.

کد خبر 586607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.