قرارداد شرکت معین کوثر ابطال می‌شود

شهردار خرم‌آباد گفت: از طریق محاکم قضایی، پیگیر ابطال قرارداد شرکت معین کوثر وابسته به بنیاد شهید هستیم.

سعید فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه برج‌های دوقلو ۲۵ تا ۳۰ درصد پیشرفت دارد، اما این پروژه فاخر شهر درحال‌حاضر تعطیل است.

وی با بیان اینکه پروژه برج‌های دوقلو قرار بود با مشارکت شهرداری خرم‌آباد و شرکت معین کوثر طی ۳۶ ماه به بهره‌برداری برسد، افزود: این طرح پس از گذشت هشت سال تنها ۲۵ درصد پیشرفت داشته است.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: درحال‌حاضر مدیران شرکت معین کوثر اعلام کرده‌اند که این طرح پیوست اجتماعی و فرهنگی ندارد و ادامه عملیات اجرایی پروژه از نظر مالی امکان‌پذیر نیست.

فتوحی با اشاره به نارضایتی شهروندان خرم‌آباد از روند کُند اجرای پروژه، گفت: با اعلام کتبی به شرکت معین کوثر از آن‌ها خواسته شده است تا سریعاً تکلیف را مشخص و تاورکینگ‌ها را جمع‌آوری کنند.

وی تاکید کرد: از طریق محاکم قضائی پیگیر ابطال قرارداد شرکت معین کوثر وابسته به بنیاد شهید هستیم.

به گزارش ایمنا، استارت پروژه برج‌های دوقلو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های شهری خرم‌آباد سال ۹۳ با هدف توسعه شهر بر زمین زده شد، اما امروز نبود شفافیت در قراردادها، نبود کارشناسی اصولی، دخالت‌های سلیقه‌ای و بیجا، منفعت‌طلبی‌های شخصی و به‌کار نگرفتن نیروهای متخصص، یکی از پردرآمدترین پروژه‌های شهری را به ساختمانی نیمه‌کاره تبدیل کرده است.

کد خبر 586591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.