ضرورت حمایت مدیریت شهری اهواز از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه شورای اسلامی شهر حامی سرمایه‌گذاران خواهد بود، گفت: شهر اهواز از نظر سرمایه‌گذاری بکر و دارای فرصت‌های بی‌نظیری است، لذا با حضور سرمایه‌گذاران آینده روشنی در انتظار شهر، شهروندان و سرمایه‌گذاران خواهد بود.

احمد سراج در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حضور در نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه فرصتی ایجاد کرد تا مجموعه سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری و کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر اهواز در این همایش شرکت کنند و با سرمایه‌گذاران مختلف و مسئولان کشوری و استان‌های دیگر دیدار داشته باشند.

وی افزود: شهرداری اهواز با ایجاد غرفه‌ای فرصت‌های سرمایه‌گذاری خود را به اطلاع عموم سرمایه‌گذارانی که در این همایش شرکت کردند، رساند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز اضافه کرد: اهواز از نظر سرمایه‌گذاری بکر و دارای فرصت‌های بی‌نظیری است، اما در دهه گذشته به علت نبود سرمایه‌گذاری قوی در این شهر سرمایه‌های مولد در مدیریت شهری آن طور که باید ظهور و بروز نیافته است، در حالی که می‌توان در بخش عمران و ساخت‌وساز موفق عمل کرد.

وی تصریح کرد: اهواز فرصت‌های اقتصادی و صنعت‌های مختلفی دارد، همچنین در حوزه‌های مدیریت شهری و پسماند نیز فرصت‌هایی برای حضور سرمایه‌گذاران ایجاد شده است.

سراج تاکید کرد: حضور سرمایه‌گذاران آینده‌ای روشن را برای شهر اهواز رقم خواهد زد، سرمایه‌گذاران از حمایت مدیریت شهری و شورای اسلامی ششم بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 586574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.