عصبانیت بارسلونا از دست منچستری‌ها!

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در یک کنفرانس خبری اعلام کرد ستاره هلندی تیمش را نمی‌فروشد،‌ اما شیاطین سرخ همچنان به دنبال او هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا تأیید کرد که پیشنهاداتی برای «فرانکی دی یونگ» ارائه شده است اما بار دیگر تاکید کرد که باشگاه نمی‌خواهد او را بفروشد.

منچستریونایتد در حال تلاش برای به خدمت گرفتن ملی‌پوش هلندی است رسانه‌ها قبلاً تأیید کرده بودند که به توافق با غول کاتالان بر سر یک معامله نزدیک شده است.

رئیس بارسلونا از اینکه هفته گذشته تاکید کرد که این بازیکن ۲۵ ساله فروخته نخواهد شد، لاپورتا دوباره به طرف‌های علاقه مند هشدار داد اما اذعان کرد که رویکردهایی برای این بازیکن وجود داشته است.

لاپورتا در مورد دی یونگ چه گفت؟

لاپورتا در یک کنفرانس مطبوعاتی برای رونمایی از خرید جدید فرانک کسیه گفت: او بازیکن بارسا است و اگر نیازی نداشته باشیم، او را نمی‌فروشیم؛ می‌دانیم که او پیشنهاداتی دارد، اما درحال‌حاضر این بازیکن را نمی‌فروشیم.

آیا بارسلونا کریستیانو رونالدو را به خدمت خواهد گرفت؟

بارسا با بحث جذب احتمالی کریستیانو رونالدو مورد توجه قرار گرفته است و رسانه‌ها تأیید کرده‌اند که ستاره پرتغالی می‌خواهد منچستریونایتد را ترک کند. گزارش شده که لاپورتا با خورخه مندس، ایجنت رونالدو ملاقات کرده است، اما رئیس آبی اناری‌ها این موضوع را تأیید یا تکذیب نکرد که این بازیکن ۳۷ ساله موضوع گفت‌وگوی آن‌ها بوده است. او افزود: دوشنبه با خورخه مندس شام خوردم و به‌طورکلی درمورد بازار صحبت کردیم: «کریستیانو؟ من درمورد بازیکنان خاصی صحبت نمی‌کنم، اما همیشه جالب است بدانید که برخی از نام‌ها در بازار چگونه هستند. قصد ندارم درمورد بازیکنان به این صورت صحبت کنم، ممکن است سوءتفاهم شود. این هیچ کمکی به منافع بارسا نمی‌کند. ما باید به بازیکنانی که با تیم‌های دیگر قرارداد دارند احترام بگذاریم.»

کد خبر 586567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.