اختلاف ۲۰‌ میلیونی برای جذب آقای ستاره!

سران تیم فوتبال منچستریونایتد که شدیدا خواهان جذب آنتونی مهاجم آژاکس شده‌اند، پیشنهادی ۶۰ میلیونی داده‌اند اما هلندی‌ها برای او ۸۰ میلیون طلب کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گفته می‌شود که منچستریونایتد ۶۰ میلیون یورو (۵۱ میلیون پوند / ۶۱ میلیون دلار) به آژاکس برای جذب «آنتونی» پیشنهاد داده است، اما تیم هلندی مبلغ ۸۰ میلیون یورو (۶۸ میلیون پوند / ۸۱ میلیون دلار) برای فروش ستاره‌اش طلب کرده است.

شیاطین سرخ در حال مذاکره برای به خدمت گرفتن بازیکن برزیلی هستند که ایجنت وی از پایان فصل، برای نهایی کردن توافق در اروپا به سر می‌برد. منچستریونایتد به آژاکس مراجعه کرده است تا درباره مبلغ انتقال این بازیکن ۲۲ ساله صحبت کند، اما قهرمانان لیگ اردیویسه در تلاش هستند تا او را برای یک فصل دیگر حفظ کنند.

درباره پیشنهاد آنتونی منچستریونایتد چه می‌دانیم؟

حرکت برای جذب آنتونی به دلیل خواسته‌های آژاکس با مشکل مواجه شده است. باشگاه آمستردام نزدیک به ۸۰ میلیون یورو درخواست می‌کند، اما عوامل آنتونی آن‌ها را تحت فشار قرار می‌دهند تا پیشنهاد کمتری از یونایتد را بپذیرند. آنتونی می‌خواهد به کار خود در تیم لیگ برتری ادامه دهد اما می‌داند که مذاکرات دشوار است.

آژاکس می‌خواهد آنتونی بماند

قرارداد آنتونی با آژاکس تا سال ۲۰۲۵ اعتبار دارد و سرمربی جدید آن‌ها، آلفرد شرودر امیدوار است که ملی‌پوش برزیلی در جمع آژاکسی‌ها باقی بماند.

او اخیراً به ESPNگفت : معلوم است که می‌خواهیم آن پسر را حفظ کنیم؛ فکر می‌کنم تا سال ۲۰۲۵ قرارداد دارد. واقعاً می‌خواهم با او کار کنم؛ او این را می‌داند و باشگاه نیز این را می‌داند.

مهاجم سابق سائوپائولو در سال ۲۰۲۰ به تیم هلندی پیوسته و ۷۸ بازی در تمام رقابت‌ها انجام داده و طی آن، ۲۲ گل به ثمر رساند و ۱۹ پاس گل داد.

کد خبر 586566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.