ارائه خدمات اینترنت رایگان به ساکنان کرایست‌چرچ

ساکنان کرایست‌چرچ، واقع در استان کانتربوری نیوزلند، به‌زودی از خدمات اینترنت پرسرعت رایگان در مرکز شهر بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اعضای شورای شهر کرایست‌چرچ توافقنامه‌ای با کمپانی Enable، ارائه‌دهنده پهنای باند فیبری امضا کرده‌اند که بر اساس آن، کمپانی Enable قرار است به نصب اینترنت پرسرعت در سراسر زیرساخت‌های موجود مرکز شهر نظیر سیستم‌های روشنایی خیابانی بپردازد تا ساکنان و گردشگران به طور رایگان از آن بهره ببرند.

خدمات اینترنت رایگان کرایست‌چرچ در مرحله اول از پل یادبود و در امتداد Oxford Terrace، در سراسر خیابان Colombo ادامه خواهد داشت و از تقاطع خیابان Lichfield نیز عبور خواهد کرد. اعضای شورای شهر کرایست‌چرچ ادعا کرده‌اند که در پی بازگشایی تمام مرزها به روی مسافران تا یک ماه آینده، رایگان کردن اینترنت پرسرعت می‌تواند به طور قابل‌توجهی در جذب گردشگران به شهر سهیم باشد و نقش مهمی در رونق آن ایفا کند.

ارائه خدمات اینترنت رایگان به ساکنان کرایست‌چرچ

کمپانی Enable اخیراً پروژه اینترنت رایگان پرسرعت را به طور آزمایشی در یکی از مدارس شهر پیاده کرده و از بهره‌مندی ۶۰ دانش‌آموز از خدمات خود در این زمینه خبر داده است. علاوه بر دانش‌آموزان، تمام عابران در مسیر اطراف مدرسه توانسته‌اند طی این مدت به طور رایگان از اینترنت پرسرعت استفاده کنند که همین امر نقش مهمی در افزایش رضایتمندی شهری ایفا کرده است.

اعضای شورای شهر کرایست‌چرچ از آمادگی خود برای بهبود زیرساخت‌های شهری جهت دریافت خدمات جدید Enable خبر دادند و مدعی شده‌اند تجهیزات جدیدی نیز در این زیرساخت‌ها برای بهبود هرچه بهتر استفاده از اینترنت رایگان پرسرعت توسط ساکنان و گردشگران وجود خواهد داشت. مدیران کرایست‌چرچ امیدوار هستند که اقدام جدید در کنار تمام مزایای خود، گام مهمی در راستای بهبود کیفیت آموزش باشد و دانش‌آموزان بتوانند بهتر و باانگیزه‌تر از قبل در مسیر یادگیری پیش روند.

کد خبر 586552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.