برگزاری ۴۳۴ دیدار مردمی با شهردار خمین

سرپرست شهرداری خمین با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری ۴۳۴ ملاقات مردمی انجام شده است، گفت: ارتباط با شهروندان باید صادقانه و شفاف باشد.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال جاری ۱۲۰ مورد عملیات آتش‌نشانی توسط آتش‌نشانان انجام شد که ۶۵ مورد آن مربوط به اطفای حریق منازل مسکونی و فضای سبز بوده است.

وی افزود: طی این مدت ۲۵ مورد عملیات زنده‌گیری مار، ۱۸ مورد تصادفات جاده‌ای، پنج مورد آزادسازی حلقه انگشتر، سه مورد رهاسازی افراد از داخل منازل و دو مورد نجات افراد از سقوط ارتفاع انجام شده است.

سرپرست شهرداری خمین خاطرنشان کرد: مأموران دو ایستگاه آتش‌نشانی به صورت ۲۴ ساعته و در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور پیدا می‌کنند.

احمدی تصریح کرد: با شروع فصل گرما و بالا رفتن احتمال آتش‌سوزی علف‌های هرز و زمین‌های کشاورزی، از شهروندان درخواست می‌شود از پرتاب کردن ته سیگار و کبریت روشن در دامان طبیعت و علف‌های خشک خودداری کنند.

وی با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری ۴۳۴ ملاقات با شهروندان انجام شده است، گفت: ملاقات مردمی با شهردار خمین دوشنبه هر هفته از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۰۰ برقرار است.

سرپرست شهرداری خمین افزود: ارتباط و ملاقات مردمی مسئولان موجب حل مشکلات مردم و رسیدن به هدف تکریم ارباب رجوع است.

احمدی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان ارتباط چهره به چهره با مردم است، تاکید کرد: ارتباط با شهروندان موجب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی و حل سریع‌تر و بهتر مشکلات مردم می‌شود.

وی ادامه داد: ارتباط با مردم باید صادقانه و شفاف در فضایی صمیمانه باشد.

کد خبر 586515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.