مجموعه‌های نمایشی با محوریت حاج‌قاسم ساخته می‌شود

معاون سیما در سفر به کرمان گفت: ساخت مجموعه‌های نمایشی با محوریت حاج‌قاسم به‌زودی به مجموعه آثار رسانه ملی افزوده خواهد شد که یکی از این آثار هم اکنون در مرحله تصویب و نگارش است و به زودی کار ساخت آن آغاز خواهد شد.

به گزارش ایمنا، محسن برمهانی در سفر به پایتخت مقاومت کشور پس از بازدید از استودیوی تلویزیونی گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: انتخاب کرمان به عنوان نخستین مقصد سفر استانی شورای سیما در دوره جدید، به این دلیل است که همراه همکارانم، ضمن عرض ارادت به روح بلند حاج‌قاسم سلیمانی، اعلام کنیم سرباز و پیرو خط مشی آن شهید والا مقام در حوزه مقاومت و رسانه هستیم و تمام تلاش خود را به‌کار خواهیم بست تا اندیشه، سیره و فرهنگ مکتب حاج‌قاسم را در تولیدات رسانه مدنظر قرار دهیم.

وی افزود: بعد از شهادت حاج‌قاسم برنامه‌هایی با ساختارهای مختلف و همچنین آثار مستند زیادی در شبکه‌های ملی و استانی رسانه ملی تولید شده است و ساخت مجموعه‌های نمایشی با محوریت حاج‌قاسم به زودی به مجموعه آثار رسانه ملی افزوده خواهد شد که یکی از این آثار هم اکنون در مرحله تصویب و نگارش است و به زودی کار ساخت آن آغاز خواهد شد.

معاون سیما همچنین در نشست مشترک شورای معاونان صداوسیمای مرکز کرمان گفت: برگزاری جلسات مشترک با همکاران در صدا و سیمای مراکز، به منظور بررسی و شناسایی ظرفیت‌های مشترک برای تولید برنامه‌هایی از قاب شبکه‌های ملی در تعامل با معاونت امور استان‌های رسانه ملی در دستور کار است.

وی افزود: شهر کرمان برای رسانه ملی و شبکه‌های رسانه ملی بعد از شهادت حاج قاسم موضوعیت ویژه‌تری پیدا کرده و کار ارزشمندی هم که صورت گرفته این است که خط ۲۴ ساعته نودال از مزار حاج قاسم برقرار است و هر شبکه‌ای در هر زمان می‌تواند ارتباط مستقیم از این فضا داشته باشد و دل‌های مخاطبان را روانه این مکان نورانی کند.

معاون سیما با اشاره به برنامه این معاونت برای حضور در دیگر استان‌ها تاکید کرد: ما باید بذر امید و شادابی را در دل جامعه بنشانیم و استان‌ها، با دارا بودن ظرفیت‌هایی خدادادی و منحصر به فردشان با خنثی‌سازی هجمه‌های رسانه‌ای معاندین می‌توانند نمود این امیدواری باشند.

برمهانی ادامه داد: بنا داریم در این سفرها، در جلسات غیر رسمی مدیران شبکه‌ها با تهیه‌کنندگان و صاحبان طرح و ایده در استان‌ها مرتبط شوند و از این ارتباطات برای تولیدات مشترک کیفی بهره ببریم.

وی افزود: برای برنامه‌سازی، ایده بسیار مهم است و باید بدانیم ظرفیت‌ها در استان تاکنون چه بازنمایی داشته است و از این پس چه اقداماتی باید صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

کد خبر 586508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.