عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۵ تیرماه

در این بسته خبری از اختصاص چهار دستگاه خودرو به شهرداری آبادان تا بازسازی اتوبوس‌های شهریار و طلب ۲۰۰ میلیارد ریالی شهرداری دامغان از دستگاه‌ها را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

فعالیت ۱۳ غرفه عرضه دام زنده ویژه عید قربان در اسلامشهر

سیدفرزاد کاظمی، رئیس سازمان میادین و مشاغل شهری اسلامشهر گفت: مرکز عرضه دام زنده شهرداری اسلامشهر در زمینی به وسعت ۱۷۰۰ متر مربع و ۱۳ غرفه آماده ارائه خدمات ویژه در روز عید سعید قربان به مردم است.

اختصاص ۴ دستگاه خودروی آتش نشانی و حمل زباله به شهرداری آبادان

محمدرضا متور، سرپرست شهرداری گفت: ۲ دستگاه آتش نشانی، ۲ دستگاه حمل زباله و ۲ هزار باکس زباله به شهرداری آبادان اختصاص یافت.

بازسازی اتوبوس‌های شهریار توسط شهرداری اسلامشهر

تعمیرات اساسی و بازسازی پنج دستگاه اتوبوس شهریار توسط تکنسین‌های شهرداری اسلامشهر انجام شد و پنج دستگاه دیگر نیز در حال انجام است.

طلب ۲۰۰ میلیارد ریالی شهرداری دامغان از دستگاه‌ها

سیدمحمد تقوی، شهردار دامغان گفت: دستگاه‌های اجرایی و ادارات دولتی حدود ۲۰۰ میلیارد ریال به مجموعه شهرداری دامغان بدهکار هستند که در جهت پیشبرد مدیریت شهری، این مطالبات باید وصول شود.

فرصت جذب سرمایه‌گذار در شهر حمیدیا

مراد علی الله‌وردی، سرپرست شهرداری شهر حمیدیا گفت: فرصت جذب سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی در این شهر با موقعیت مناسب در اجرای طرح‌های مختلف عمرانی و فرهنگی فراهم است.

تفکیک روزانه ۱۰ تن پسماند در شهر سمنان

مجتبی اعوانی، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان گفت: میزان بازیافت زباله شهر سمنان در ماه‌های مختلف سال به توجه به میزان تولید پسماند این شهر متفاوت است، اما به طور متوسط روزانه ۱۰ تن پسماند در مبدأ تفکیک می‌شود.

انتقال ضایعات فروش‌ها باید به آراد کوه

علی کلهر، شهردار کهریزک گفت: ضایعات فروش‌ها و واحدهای پلاستیک سوزی دارای مجوز باید به نقطه مناسبی دور از محیط شهری کهریزک و به منطقه آرادکوه منتقل شوند.

شهرداری مهدی‌شهر دست به دامن خیران شد

علیرضا شربتدار، شهرداری مهدی‌شهر برای توسعه فضاهای سبز و بهبود وضعیت این شهرستان در حوزه پارک‌ها و بوستان‌ها دست به دامن خیرین شهر شد.

برخورد با ٣ راننده متخلف تاکسی در شهرکرد

مهرداد میرزائیان، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: از ١٢ تیرماه تاکنون در کمیته انضباطی رانندگان سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد با سه راننده متخلف تاکسی به دلیل دریافت کرایه اضافی برخورد شده است.

کد خبر 586490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.