باید از زوج‌های جوان حمایت کنیم

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: جامعه ما به سمت پیری سوق پیدا می‌کند، اگر زاد و ولد زیاد نشود، در آینده نه چندان دور جمعیت ما رو به کاهش می‌رود، چنین چیزی خواسته‌ قلبی دشمن است، چرا که نمی‌خواهد جمعیت شیعیان جهان افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسن پرآور امروز _چهارشنبه پانزدهم تیرماه_ در مراسم ازدواج جوانان تحت پوشش بهزیستی اظهار کرد: خداوند از زوج‌های جوان و کسانی که زندگی مشترک خود را با نام خدا و مدد از زندگی امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) آغاز می‌کنند، حمایت می‌کند.

وی افزود: خیر و برکت دنیا و آخرت، در ازدواج جوانان است، از اداره بهزیستی برای برگزاری چنین مراسمی قدردانی می‌کنم، چراکه به هم رساندن و ازدواج ۱۳ زوج، کار بسیار بزرگ و خداپسندانه‌ای است، باید بهتر و بیش‌تر از گذشته این جوانان را حمایت کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول ادامه داد: خانواده‌ها باید یاری‌گر فرزندان خود در مسیر تشکیل خانواده باشند، زیرا با شرایط موجود به سختی امکان‌پذیر است، که زوج‌های جوان بدون حمایت خانواده زندگی کنند، ثمره این مراسم ازدواج باید اشتغال مرد باشد، چرا که شغل مرد گرمابخش خانواده است.

وی تاکید کرد: جامعه ما به سمت پیری سوق پیدا می‌کند، اگر زادوولد زیاد نشود، در آینده نه چندان دور جمعیت ما رو به کاهش می‌رود، چنین چیزی خواسته قلبی دشمن است، چراکه نمی‌خواهد جمعیت شیعیان جهان افزایش پیدا کند.

پرآور توضیح داد: امیدوارم ثمره این زندگی مشترک، فرزندان صالح و سالم باشد، همه ما باید تلاش کنیم تا برای جوان‌ها، فرصت‌های شغلی ایجاد شود تا آنها به‌واسطه این حمایت، فرزندانی که سازنده آینده ایران اسلامی هستند را تحویل جامعه دهند.

به گزارش ایمنا، رئیس شورای اسلامی شهر دزفول در این مراسم به هر یک از ۱۳ زوج حاضر، هدایایی از طرف شهرداری و شورای این شهر اهدا کرد.

کد خبر 586485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.