قربانگاه‌های کمیته امداد استان اصفهان آماده دریافت نذورات است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در آستانه عید سعید قربان، دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکز نیکوکاری در سراسر استان اصفهان آماده دریافت نذورات و قربانی خیران برای توزیع بین نیازمندان هستند.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای آئین «نذر قربانی» در آستانه عید سعید قربان، اظهارکرد: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان آماده دریافت نذورات و قربانی خیران برای توزیع بین خانواده‌های تحت حمایت هستند.

جزئیات جمع‌آوری نذورات مردم استان

وی با دعوت از مردم برای مشارکت در طرح نذر قربانی، افزود: نذورات قربانی نیکوکاران بلافاصله پس از ذبح و بسته‌بندی و با رعایت نکات بهداشتی، بین نیازمندان این استان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه در عید قربان سال گذشته مردم سخاوتمند این استان حدود ۲۱ میلیارد تومان در قالب نذر قربانی به نیازمندان کمک کردند، ادامه داد: امسال با برپایی ۴۲۲ پایگاه ثابت و سیار به‌منظور جمع‌آوری قربانی و نذورات مردمی با حضور کارشناسان شبکه‌های بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و دامپزشکی استان، سازوکار مناسبی برای مشارکت خیران و توزیع گوشت‌های قربانی در بین نیازمندان طراحی و تدارک دیده شده است که از این تعداد هفت پایگاه در دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری شهرستان اصفهان استقرار می‌یابند.

وی با بیان اینکه این نهاد آماده دریافت و ذبح، بسته‌بندی و توزیع گوشت قربانی و نذورات خیران بین نیازمندان واقعی است، گفت: امکان کمک غیرحضوری از طریق واریز به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و همچنین شماره‌گیری کد #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* برای این عید پیش‌بینی‌شده است.

گفتنی است؛ شهروندان اصفهانی برای ذبح گوسفند خود می‌توانند به آدرس‌های ذیل مراجعه کنند:

خیابان آیت‌الله کاشانی، ابتدای خیابان جامی، کمیته امداد منطقه دو اصفهان

میدان قدس، ابتدای خیابان علامه مجلسی، بن‌بست صفا تاج، کمیته امداد منطقه یک اصفهان

خیابان شیخ طوسی شرقی (۲۴ متری دوم)، خیابان فجر، پشت پمپ‌بنزین، مرکز نیکوکاری یوسف زهرا (س)

خیابان ارتش، کوچه آرش (۲۸)، کمیته امداد منطقه سه اصفهان

سپاهان شهر، بلوار شاهد، مجموعه ورزشی ولایت

خیابان مشتاق سوم، نرسیده به سه‌راه پینارت، روبروی گلخانه

خیابان زینبیه، بعد از خیابان عمان سامانی، کارواش محمد

کد خبر 586478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.