مشکل واگذاری زمین به ایثارگران حل شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: هنوز مشکل واگذاری زمین به ۲۷۰ ایثارگر شهرستان گلپایگان حل نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود نیکبخت امروز _چهارشنبه پانزدهم تیرماه ۱۴۰۱_ در مراسم معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گلپایگان با اشاره به اجرای طرح «سپاس» اظهار کرد: اجرای طرح سپاس می‌تواند خدمات‌رسانی بهتری به جامعه ایثارگران داشته باشد.

وی با تأکید بر خدمت خالصانه به جامعه ایثارگری و خانواده معظم شهدا، گفت: هر دستگاهی به سهم خود پیگیر مشکلات ایثارگران باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با بیان اینکه از ظرفیت شهرستان برای اشتغال جامعه ایثارگری گلپایگان استفاده شود، گفت: هنوز مشکل واگذاری زمین به ۲۷۰ ایثارگر شهرستان گلپایگان حل نشده است، و این زیبنده نظام نیست.

نیکبخت تأکید کرد: خدمت به ایثارگران عزم و اراده انقلابی نیاز دارد، از فرصتی که در دولت سیزدهم برای خدمت به ایثارگران و خانواده معظم شهدا فراهم شده است، استفاده شود.

وی تصریح کرد: در تخصیص تملک دارایی شهرستان اعتبارات بنیاد شهید دیده شود تا پروژه ساماندهی گلزارهای شهدای شهرستان به اتمام برسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه ۱۰ درصد سهم تسهیلات اشتغال به جامعه ایثارگران اختصاص دارد، بنابراین دستگاه‌ها در تخصیص تسهیلات همکاری کنند.

نیکبخت با بیان اینکه یک درصد بودجه فرهنگی دستگاه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص داده شود، گفت: در بخش مسکن؛ پنج درصد سهم مسکن به جامعه ایثارگری تخصیص داده شود تا مشکل مسکن ایثارگر حل شود.

زمینه خدمت مطلوب‌تر به ایثارگران فراهم شود

محمدرضا عسگریان، فرماندار گلپایگان با تأکید بر خدمت بیشتر به خانواده ایثارگران و جانبازان، اظهار کرد: کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران زمینه خدمت مطلوب‌تر برای ایثارگران و خانواده شهدا را فراهم کنند.

وی افزود: رویکرد دولت سیزدهم خدمت بیشتر به خانواده معظم شهدا و جانبازان است، فرزندان شهدا و جانبازان و آزادگان در شرایط خاصی هستند و نباید دغدغه اشتغال داشته باشند، لازم است با تحرک و پویایی بیشتر مشکلات آنان حل شود.

فرماندار گلپایگان گفت: ساخت مسکن ایثارگران به مرحله‌ای رسیده است که نیاز به پیگیری بیشتری دارد تا به نتیجه برسد.

ضریب خدمت‌رسانی به ایثارگران و خانواده معظم شهدا بیشتر شود

حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی، امام‌جمعه گلپایگان نیز با بیان اینکه بنیاد شهید، بنیاد حفظ ارزش‌های دینی اسلامی است، اظهار کرد: شهدا جان خود را طبق اخلاص نثار کردند تا خیمه اسلام بر پا بماند، خدمت‌گیران بنیاد شهید ارزشمندترین اقشار جامعه هستند.

وی افزود: ضریب خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگران بیشتر، و از ظرفیت شهرستان برای گره‌گشایی مشکلات آنان استفاده شود.

امام‌جمعه گلپایگان گفت: اعتقادات ایثارگران به نظام موجب شده است تا از مشکلات ابراز نارضایتی نکنند، از این‌رو نسبت به فراهم کردن خدمات مطلوب‌تر نباید کوتاهی شود.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از خدمات پنج ساله خالق محمد شریفی قدردانی و حسن فیروزی به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گلپایگان معرفی شد.

کد خبر 586460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.