تداوم برنامه‌های شهرداری خرم‌آباد در سراهای محله

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم‌آباد از برگزاری برنامه‌های ورزشی برای پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در سراهای محله خبر داد و گفت: این سازمان پیشاپیش به استقبال اعیاد مذهبی غدیر و قربان رفته است.

امید محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های ورزشی و دوره‌های آموزشی برای نوجوانان و جوانان در سرای محله گل‌سفید، با توجه به آغاز تعطیلات تابستانی و افزایش اوقات فراغت شهروندان در دستور کار است.

وی افزود: برگزاری برنامه‌های ورزشی برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در سراهای محله، برگزاری کلاس‌های آموزشی و دوره‌های فنی سازمان فرهنگی ورزشی در دو سرای محله ماسور و گل سفید، بازدید و نظارت مستمر مدیرعامل و معاونت سازمان و حضور برخی فعالان اجتماعی در کلاس‌های آموزشی سراهای محله جهت بررسی میزان رضایت‌مندی کارآموزان و بررسی شرایط کلاس‌ها از اقدامات سازمان در سراهای محله است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سطح فرهنگی شهر، افزایش فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی و بهبود سبک زندگی، افزایش مشارکت شهروندان در اداره شهر با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مادی و معنوی آنان از اهداف راه‌اندازی سراهای محلات است.

محمدزاده به تبلیغات محیطی این سازمان در سطح شهر اشاره و تصریح کرد: سازمان فرهنگی‌، اجتماعی و ورزشی شهرداری پیشاپیش به استقبال اعیاد مذهبی غدیر و قربان رفته است. نصب نماد مذهبی لبیک یا مهدی (عج) در میدان امام حسین (ع)، نصب ۱۲ عدد سازه و جایگاه نصب پرچم در سطح شهر توسط عوامل سازمان، نصب پایه پرچم روی پل سیدحسن نصرالله به تعداد ۱۲ پایه، شش عدد سمت راست پل و شش عدد سمت چپ، از اقدامات این سازمان است.

کد خبر 586438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.