آغاز فرایند استقبال از بهار ۱۴۰۲ در مشهدالرضا (ع)

قائم‌مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد از آغاز فرایند استقبال از بهار ۱۴۰۲ و برگزاری اولین جلسه ستاد مناسبت‌ها با موضوع بهار، با حضور شهرداران مناطق سیزده‌گانه، مدیران عامل سازمان‌ها و جمعی از مدیران ارشد شهری خبر داد.

علی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اهمیت برنامه‌ریزی گسترده برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر استقبال از بهار ۱۴۰۲، در سال جاری فرآیند استقبال از بهار زودتر از سال‌های گذشته و از تیرماه سال جاری آغاز شد تا با انجام هماهنگی‌های لازم، خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران حریم نورانی رضوی به صورت مطلوب و شایسته‌ای صورت پذیرد.

وی ادامه داد: آسیب‌شناسی اقدامات صورت گرفته در بهار گذشته، بررسی موانع و مشکلات و ارائه راهکارهای لازم برای بهبود کمی و کیفی استقبال از بهار ۱۴۰۲، بخشی از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

قائم‌مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: نوآوری و تحول در بهار ۱۴۰۲، یکی از مهمترین موضوعات هدف‌گذاری شده است و تلاش می‌کنیم با افزایش مشارکت اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در این فرایند، گام‌های مناسبی در زمینه ارتقای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران رضوی برداریم.

کد خبر 586428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.