اتمام فاز نخست پروژه احداث گلخانه شهرداری قدس

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قدس گفت: این سازمان در راستای تاکید شهردار و با توجه به اهداف تعیین شده مبنی بر خودکفایی و افزایش تولید انواع گونه‌های گیاهی، اقدام به ساخت گلخانه شماره۳ جهت ارتقای راندمان تولید گل و گیاه از طریق مشارکت با بخش خصوصی کرده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قدس، علیرضا فروزان اظهار کرد: طی سال‌های گذشته تعدادی از گیاهان از خارج شهر خریداری و بخشی نیز در مراکز تولیدی سازمان تأمین می‌شد.

وی افزود: با توجه به هزینه بالای خریداری، حمل و انتقال و احتمال هرگونه آسیب به گیاهان خریداری شده، این سازمان تصمیم به تولید و تکثیر گیاهان فصلی و دائمی مورد نیاز و تولید آن‌ها در گلخانه‌های سازمان گرفت تا ضمن کم کردن هزینه‌ها در امر تولیدات، گیاهان مناسب و مطلوب با آب و هوای شهر قدس را تولید کند.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قدس خاطرنشان کرد: این سازمان در راستای تاکید شهردار شهر قدس و با توجه به اهداف سازمان مبنی بر خودکفایی و افزایش تولید انواع گونه‌های گیاهی، اقدام به ساخت گلخانه شماره ۳ شهرداری جهت ارتقای راندمان تولید گل و گیاه از طریق مشارکت با بخش خصوصی کرده است.

فروزان افزود: تاکنون فاز یک گلخانه احداث شده است و ساختمان نگهبانی و اتاق برق در مراحل پایانی ساخت قرار دارد. فاز دو گلخانه نیز در حال گذراندن مراحل اداری، تأمین اعتبار و انعقاد قرارداد است.

کد خبر 586408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.