کاروان ۵۰۰ نفره ورزش ایران در راه قونیه

رئیس کمیته ملی المپیک اعلام کرد: حضور کاروان ۵۰۰ نفره ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی، قطعی شده است.

به گزارش ایمنا، سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به نزدیک شدن به بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار کرد: خوشبختانه کمیته ملی المپیک با همکاری همه فدراسیون‌ها، ظرفیت حداکثری را برای حضور در کاروان بزرگ کشورهای اسلامی در قونیه آماده کرده و کاروان ما، ۵۰۰ نفره است.

وی افزود: ازآنجاکه رویداد آسیایی هانگژو به تعویق افتاد، عملاً این رویداد به بزرگ‌ترین رویداد سال ۱۴۰۱ تبدیل شده است؛ مطمئنیم که نتایج درخشانی خواهیم گرفت. اکنون سرپرست کاروان ما در قونیه است و مشکلاتی که داشتیم، حل شد. هر آنچه که فکر می‌کردیم برای حضور نیاز است، انجام دادیم.

رئیس کمیته ملی المپیک عنوان کرد: حتی برای فعالیت‌های فرهنگی یک سالن را در یکی از هتل‌های قونیه اجاره کردیم. ارز، لباس و تجهیزات تهیه شده است. دیروز کاروان را نهایی کردیم. پنجم مردادماه، نخستین کادر سرپرستی ما اعزام می‌شود و یازدهم مردادماه نیز اولین تیم ما اعزام می‌شود.

صالحی‌امیری درخصوص مسائل مربوط به هندبال بانوان اظهار کرد: گاهی اوقات بحث‌ها در فضای رسانه، اشتباه منتشر می‌شود. قاعده این بود که تیم‌های شرکت کننده باید جزو هشت تیم برتر آسیا باشند. در هندبال بانوان سهمیه ما را به افغانستان داده بودند و می‌خواستند به آن‌ها کمک کنند که با اعتراض کتبی ما، سهمیه برگشت. سرپرست کاروان هم مذاکره کرد و اعتراض شدید خود را به گوش مسئولان رساند. این اعتراض قبول شد و تیم ما جزو هشت تیم برتر قرار گرفت و در آنجا شرکت می‌کند.

منبع: ورزش سه

کد خبر 586395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.