تکمیل ۸۳ پروژه نیمه‌تمام تا پایان سال جاری

شهردار قزوین از تکمیل ۸۳ پروژه نیمه‌تمام خبر داد و گفت: هدف ما تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است که بار مالی زیادی به شهر تحمیل می‌کند و تازمانی‌که به بهره‌برداری نرسد، نمی‌تواند بازدهی مناسبی داشته باشد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، پیرامون طرح‌های نیمه‌تمام شهر، اظهار کرد: تلاش‌های زیادی در شهرداری برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام انجام شده است تا شهروندان از مزایای این طرح‌ها به خوبی بهره‌مند شوند.

وی افزود: بیشتر طرح‌ها مربوط به سال‌های گذشته بوده و شورای ششم و شهرداری هیچ پروژه جدید و کلانی تعریف نکرده است.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: هدف ما تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است که طی سال‌های گذشته مسکوت مانده و بار مالی زیادی به شهر تحمیل کرده است. این پروژه‌ها تا زمانی که به بهره‌برداری نرسد، بازدهی مناسبی ندارد.

صباغی تصریح کرد: از همان ابتدای قبول مسئولیت در شهرداری اعلام کردم که هدف من تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است تا بیشتر آن‌ها تا پایان سال به اتمام برسد. با دعوت از سرمایه‌گذاران و جذب منابع مختلف می‌توان اتفاقات خوبی برای شهر قزوین رقم زد.

وی گفت: بیش از ۸۰۰۰ پروژه نیمه‌تمام در کشور وجود دارد که برای تکمیل آن‌ها به پنج سال تلاش شبانه‌روزی نیاز است، اما به عنوان شهردار درصدد هستم ۸۳ پروژه نیمه‌تمام شهر را با تلاش شبانه‌روزی تا پایان سال ۱۴۰۱ به اتمام برسانم و کارنامه موفقی از شهرداری ارائه دهم.

شهردار قزوین با بیان اینکه عملیاتی بودن، شاخص مهم در پیشبرد طرح‌ها و برنامه‌های شهرداری است، تاکید کرد: با توجه به تورم و مشکلات اقتصادی، طولانی شدن زمان تکمیل پروژه‌ها موجب تحمیل فقر و تورم به مردم می‌شود؛ بنابراین سرعت و دقت در اجرای طرح‌های شهری در این دوره مدنظر است.

کد خبر 586364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.