نصب تابلوهای نام‌گذاری معابر شهری بروجرد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بروجرد گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان برای نصب تابلوهای نام‌گذاری در معابر، این سازمان اقدام به نصب و اصلاح بعضی از تابلوهای سطح شهر کرده است.

ایرج بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به درخواست‌های مکرر شهروندان برای نصب تابلوهای نام‌گذاری معابر، اظهار کرد: شهرداری در راستای یکسان‌سازی و بهبود وضعیت شناسایی معابر، کوچه‌ها و دسترسی آسان‌تر شهروندان، تابلوهای معابر و کوچه‌ها در سطح شهر را نصب کرد.

وی افزود: در سال جاری ۱۵۰ عدد تابلو (دیوارکوب و پرچمی) در سطح شهر نصب شده و ادامه عملیات توسط اکیپ مربوطه در دست اقدام است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: ۱۲۰۰ بوته گل فصلی اختر در پارک هنر، بلوارهای شهرداری، آیت‌الله کاشانی و میدان شهید سلیمانی کاشت شده و تقویت سیستم روشنایی فضای سبز حاشیه بلوار دکتر شهیدی و پارک هنر جهت امنیت در شب و رفاه حال شهروندان در حال انجام است.

بابایی گفت: رنگ‌آمیزی مبلمان شهری پارک‌های سطح شهر در راستای خدمت‌رسانی و ساماندهی مبلمان شهری، رنگ‌آمیزی صندلی‌، سطل زباله و ست‌های ورزشی (تندرستی) پارک‌های سطح شهر ازجمله پارک معلم و تپه شهدا از اقدامات سازمان طی چند روز اخیر بوده است.

کد خبر 586356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.