هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس است

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _چهارشنبه پانزدهم تیرماه _ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۲۵ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _چهارشنبه پانزدهم تیرماه _در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۲۵ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خرازی با شاخص ۱۵۴ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

ایستگاه احمدآباد با شاخص ۱۱۵، استانداری با شاخص ۱۲۸، باهنر با شاخص ۱۰۷، پروین با شاخص ۱۳۲، جی با شاخص ۱۲۱، رودکی با شاخص ۱۳۴، فیض با شاخص ۱۳۸، ورزشگاه میثاق با شاخص ۱۱۷ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) و ایستگاه فرشادی با شاخص ۹۹ سالم (زرد) قرار دارد.

درحال‌حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز شهر اصفهان، شاهین‌شهر، مبارکه و سجزی است که شاخص کیفی هوای سجزی با قرار گرفتن روی عدد ۱۶۰ ناسالم برای عموم (قرمز) و شاهین‌شهر با شاخص ۱۰۷ در وضعیت هوای ناسالم برای گروهای حساس (نارنجی) و مبارکه با شاخص ۹۶ سالم (زرد) ثبت شد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 586351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.