برندسازی رزن در دستور کار مدیریت شهری است

رئیس شورای اسلامی شهر رزن گفت: در این دوره مدیریت شهری تلاش می‌کنیم برندسازی این شهر انجام شود و توانمندی‌های بالقوه آن را به توانمدی‌های بالفعل تبدیل کنیم.

مهدی سلطانی در بازدید از غرفه خبرگزاری ایمنا در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به‌رغم اینکه علاقمند به برگزاری این نمایشگاه در سطح بالاتر بودیم، اما همین که توانستیم با چند آیتم آشنا شویم، برایم اهمیت دارد.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت شهری رزن در تلاش است این شهر را به سمت تولید هدفمند پسماند پیش ببرد، خاطرنشان کرد: در واقع در نظر داریم مدیریت پسماند تر و خشک را انجام دهیم و از آن برای رزن آورده بیاوریم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: چند نقطه در خصوص طرح تولید هدفمند پسماند به عنوان پایلوت در نظر گرفته شده است، اما اینکه چگونه به موضوع هوشمندی ورود کنیم به همکاری با شرکت‌های فعال در این حوزه بر می‌گردد تا شهروند بتواند تولید پسماند خشک خود را به شهرداری تحت اپلیکیشن اعلام کرده تا برای جمع‌آوری آن اقدام شود.

وی در خصوص برنامه‌های مدیریت شهری رزن در حوزه هوشمندسازی، اضافه کرد: در قبال دریافت پسماند خشک از شهروندان می‌توان خدمات یا جوایزی همچون تخفیفات متنوع، بسته‌های اینترنت را به شهروندان ارائه کرد.

سلطانی اضافه کرد: در این دوره مدیریت شهری تلاش داریم که برندسازی رزن انجام شود و توانمندی‌های بالقوه شهر را به توانمدی‌های بالفعل تبدیل کنیم که از جمله این موارد می‌توان به رازیانه، پوشش گیاهی و آب و هوای منطقه اشاره کرد.

وی گفت: با توجه به کوچک بودن شهر رزن، امکان برندینگ آن وجود دارد و نیاز است که از تجربیات شهرهای کشور و جهان داشته باشید.

به گزارش ایمنا، «رزن» یکی از شهرهای مراکز شهرستان‌های استان همدان است که حدود ۲۰ هزار نفر دارد و بیش از ۵۰۰ هکتار محدوده خدماتی دارد که در محور مواصلاتی غرب کشور به جنوب است.

کد خبر 586296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.