۶ بازیکن جدید به تراکتور پیوستند

تیم فوتبال تراکتور تبریز امروز شش بازیکن جدید به‌خدمت گرفت و با یک بازیکن تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال تراکتور تبریز که پیش از این در نقل و انتقالات وضعیت منفعلانه‌ای از خود به‌جای گذاشته بود، امروز طوفان به‌پا کرد و با شش بازیکن جدید قرارداد امضا کرد و یک بازیکن آن نیز در این تیم ماندنی شد.

تراکتور که مانند تمامی تیم‌ها هفت سهمیه خرید لیگ‌برتری دارد به‌اندازه تمامی این مدت عمل کرد و حالا فقط یک‌جای خالی در تیمش دارد.

۶ بازیکن جدید به تراکتور پیوستند

محمدرضا خانزاده، مدافع ۳۰ ساله‌ای که در لیگ‌های نوزدهم و بیستم پیراهن تراکتور را بر تن کرده بود با عقد قرارداد رسمی به جمع شاگردان بردیف پیوست. این بازیکن سابقه حضور در دو دوره جام جهانی را دارد؛ خانزاده پیش از این پیراهن تیم‌های راه‌آهن، پرسپولیس، ذوب آهن، فولاد، پدیده، سیاه جامگان، الاهلی قطر و تراکتور را پوشیده است.

میلاد کُر، مدافع ۱۸ ساله اهل بندرترکمن با عقد قرارداد رسمی به تراکتور پیوست. این بازیکن سابقه شش بازی و یک‌گل برای تیم‌ملی امید را در کارنامه دارد و پیش از این برای تیم بزرگسالان و پایه‌های ذوب‌آهن بازی کرده است؛ میلاد کُر در تیم زیر ۱۷ ساله‌های سپاهان نیز حضور داشته است.

رضا کاخ‌ساز دروازه‌بان تیم‌ملی امید و باشگاه پیکان، با عقد قرارداد رسمی به جمع شاگردان بردیف اضافه شد؛ این دروازه‌بان ۲۳ ساله سابقه پوشیدن پیراهن تیم قشقایی شیراز را هم در کارنامه دارد.

پوریا آریاکیا دفاع‌چپ فوتبال ایران، با انعقاد قرارداد همکاری به‌طور رسمی تراکتوری شد. این بازیکن سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های پیکان، پارس‌جنوبی جم و آلومینیوم اراک را دارد؛ او فصل گذشته ۳۱ بازی برای آلومینیوم انجام داد و بر اساس آمار و ارقام یکی از بهترین مدافعان کناری لیگ‌برتر بود.

محمدرضا عباسی، وینگر ۲۵ ساله فصل گذشته فولاد خوزستان با عقد قرارداد رسمی به تراکتور پیوست. این بازیکن هرمزگانی با پیراهن تیم‌های ذوب‌آهن و فولاد ۱۲۶ بازی در لیگ‌برتر و ۲۳ بازی در لیگ‌قهرمانان آسیا انجام داده است. محمدرضا عباسی در دوران حرفه‌ای خود کاپ‌های قهرمانی جام‌حذفی و سوپرجام را با ذوب‌آهن و فولاد بالای‌سر برده است؛ این بازیکن سرعتی و ریزنقش از تکنیک بالایی برخوردار است که فصل گذشته نمایش درخشانی در لیگ قهرمانان آسیا داشت.

پس از مذاکره و توافق طرفین، سجاد دانایی، بازیکن فصل گذشته ذوب‌آهن اصفهان با عقد قرارداد رسمی به تراکتور پیوست. دانایی بازیکن ۲۵ ساله اهل مشهد است که در پست دفاع‌راست بازی می‌کند. این بازیکن سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های ابومسلم، سیاه جامگان، فجر سپاسی، سرخ‌پوشان، هوادار و ذوب‌آهن را در کارنامه دارد؛ این بازیکن در دوران حرفه‌ای خود توانسته در ۷۷ بازی رسمی پنج گل و دو پاس‌گل ثبت کند. همچنین گفتنی است دانایی با نریمان‌جهان معاوضه شد.

همچنین آقاجان‌پور بازیکن جوان تراکتوری‌ها دو سال دیگر با پرشورها تمدید کرد.

کد خبر 586290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.