نظم حرف اول‌ و آخر را در تیم می‌زند/ تلاش برای حضور در بین بهترین تیم‌ها

قربان بردیف گفت: تراکتور یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های فوتبال ایران است و برای دست یافتن به جایگاه شایسته‌ تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال تراکتور تبریز پس از قطع همکاری با ارتغرل ساغلام، با سرمربی صاحب‌نام روسی به توافق کامل رسید و به‌طور رسمی «بردیف» هدایت تی‌تی‌های تبریز را بر عهده گرفت‌.

«قربان بکیویچ بردیف» ۶۹ ساله، سابقه سرمربیگری تیم‌های غیرت، روبین‌کازان و روستوف و تیم‌ملی ترکمنستان را در کارنامه خود دارد.

بردیف در مراسم معارفه‌اش به‌عنوان سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: می‌دانم تراکتور یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ایران است و تلاش خواهیم کرد یکی از مهمترین و بهترین تیم‌های ایران باشیم.

وی در خصوص وضعیت انتخاب دستیارانش، بیان کرد: آقای دانیلیانتس یک مربی باتجربه و دارای تاکتیک‌های متنوعی است که با بازیکنان خط دفاعی کار خواهد کرد. آقای دیمیتری کریچنکو هم که بازیکن مطرحی در لیگ روسیه و اروپا بود، قرار است با بازیکنان فاز تهاجمی کار کند. ادوارد کندوخوف، یکی دیگر از دستیارانم است که در زمینه فیزیوتراپی علم، تکنیک و تجربه بسیار زیادی دارد. یکی دیگر از دستیارانم به خاطر مشکلات خانوادگی، از اردوی پیش رو به جمع تراکتور اضافه می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور خطاب به بازیکنان خود گفت: تراکتور مهم‌تر از تمامی نام‌هاست. معتقدم نظم و ترتیب باید همه جا حاکم باشد و حتی کوچک‌ترین جزئیات در زمینه نظم برای من مهم است؛ بازکنان خود را باور دارم و می‌خواهم با حداکثر توان در اختیار تیم باشید و بار دیگر تأکید می‌کنم که بدون نظم، هیچ موفقیتی به‌دست نمی‌آید.

کد خبر 586268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.