فردا چهارشنبه ۱۵ تیرماه تعطیل نیست

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با توجه به کاهش شدت وزش باد در منشأ کانون‌های فرسایش بادی و بیابانی شرق استان در مرز مشترک استان اصفهان، سمنان و خراسان جنوبی و کاهش تدریجی گردو خاک از امشب و افزایش میدان دید و هشدار هواشناسی سطح زرد برای فردا، فردا چهارشنبه ۱۵ تیرماه تعطیل نیست.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به کاهش شدت وزش باد در منشأ کانون‌های فرسایش بادی و بیابانی شرق استان در مرز مشترک استان اصفهان، سمنان و خراسان جنوبی و کاهش تدریجی گردو خاک از امشب و افزایش میدان دید و هشدار هواشناسی سطح زرد برای فردا، تا آخر هفته با هوای ناسالم برای گروه‌های حساس روبه‌رو خواهیم بود.

وی افزود: بنابراین فردا روز چهارشنبه پانزدهم تیرماه تعطیل نخواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: همچنان به شهروندان توصیه می‌شود از انجام هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش گرد و خاک و آلودگی هوا شود مانند عملیات معدنی یا خاکبرداری اجتناب کنند.

وی ادامه داد: افراد آسیب‌پذیر از قرار گرفتن در فضای باز پرهیز کنند و همه شهروندان در استفاده از ماسک کوشا باشند.

شیشه‌فروش تصریح کرد: لازم است از آتش زدن ضایعات و بقایای گیاهی و کشاورزی پرهیز شود و به رعایت اصول ایمنی تردد در جاده‌های مناطق شرقی، شمال شرقی و مرکزی به لحاظ کاهش میدان دید ناشی از گرد و خاک توجه شود.

کد خبر 586265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.