پیشرفت ۷۵ درصدی خیابان کشاورز

شهردار بوئین‌میاندشت گفت: مرحله نخست عملیات اجرایی خیابان کشاورز به طول ۳۰۰ متر با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار، ۷۵ درصد پیشرفت داشته است.

سیداحمد عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از اضافه شدن ۴۰۰ متر به مسیر جاده ساحلی بوئین‌میاندشت خبر داد و اظهار کرد: به منظور کاهش ترافیک خیابان قدس، ایجاد مسیر پیاده‌محوری و زیباسازی اطراف رودخانه به طول بیش از ۴۰۰ متر به مسیر جاده ساحلی بوئین‌میاندشت اضافه و این خیابان به خیابان‌های قدس و گلستان شهدا متصل شد.

وی با بیان اینکه برای اجرای عملیات زیرسازی و جدول‌گذاری مسیر جاده ساحلی بوئین‌میاندشت ۱۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است، افزود: اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای پخش آسفالت در این بخش از خیابان در نظر گرفته شده است.

عبدالهی اضافه کرد: به منظور دفع آب‌های سطحی و هدایت سیلاب در انتهای رودخانه مرکزی شهر بوئین‌میاندشت اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال در نظر گرفته شده و ۴۰۰ متر دیوار ساحلی به ارتفاع دو متر در ۲۰ سانتی‌متر اجرا شده است.

وی با اشاره به آماده‌سازی مرحله نخست خیابان کشاورز بوئین‌میاندشت با ۷۵ درصد پیشرفت، تصریح کرد: مرحله نخست اجرای خیابان کشاورز بوئین‌میاندشت به طول ۳۰۰ متر با پیشرفت ۷۵ درصدی، تاکنون ۲۰ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

شهردار بوئین‌میاندشت گفت: اجرای این پروژه به منظور کاهش ترافیک خیابان ولیعصر و دسترسی آسان کشاورزان به مزارع و توسعه مسیر پیاده‌محور انجام می‌شود.

عبدالهی اظهار کرد: با توجه به اینکه این خیابان با مزارع پایین‌دست ۲.۵ متر اختلاف ارتفاع دارد، به منظور افزایش ایمنی در تردد وسایل نقلیه و جلوگیری از ریزش خاک به داخل کانال انتقال آب کشاورزی که در پایین دست خیابان قرار دارد، در دیوارکشی از نوع مصالح سنگ استفاده شده است.

کد خبر 586262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.