افزایش ۲۶۰ درصدی بودجه شهرداری گلدشت

شهردار گلدشت گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری با افزایش ۲۶۰درصدی نسبت به بودجه سال ۱۴۰۰، برمبنای رقم ۴۶میلیارد تومان پیش‌بینی شده که ۷۰درصد آن عمرانی است.

محمدمهدی فردوسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری گلدشت برمبنای رقم ۱۸ میلیارد تومان بود. تا پایان سال حدود ۴۵ میلیارد تومان وصولی داشتیم و ۲.۵ برابر بودجه از محل اعتبارات ارزش افزوده و اعتبارات دولتی و محلی وصول شد.

وی افزود: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری گلدشت با افزایش ۲۶۰ درصدی نسبت به بودجه سال ۱۴۰۰ بر مبنای رقم ۴۶ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که ۷۰ درصد آن عمرانی است.

شهردار گلدشت با بیان اینکه از ۹۰ پروژه بزرگ و کوچک طراحی شده، ۵۰ پروژه در بخش عمرانی است، خاطرنشان کرد: میدان میوه و تره‌بار، مرکز معاینه فنی و بلوار کارآفرینی افتتاح شده و مجتمع خدماتی بین‌راهی نگین گلدشت در دست اجرا است.

فردوسی تصریح کرد: پردیس سینمایی مهر، بلوار امیر شهید جمشیدیان، ادامه تکمیل بلوار شهید محمد منتظری، مجتمع چندمنظوره قلعه سفید، بهسازی قلعهسفید و مسجد تاریخی امام صادق در دست اجرا است.

وی با اشاره به حوزه زیست‌پذیری شهر گفت: در طرح بازآفرینی شهری گلدشت احیا و بازآفرینی بافت فرسوده محله قلعه سفید، محله بالا و پایین شهر و محله جعفرآباد تعریف شده است.

شهردار گلدشت با بیان اینکه ۳۰ سال از تبدیل گلدشت به شهر می‌گذرد، افزود: در حوزه فرهنگی‌اجتماعی سعی در تقویت هویت شهری و اتحاد محلات شهر داریم، در بخش کشاورزی نیز محصول «هلو قلعه شادی» و «باغات شهر» به عنوان برند شهر گلدشت تعریف شده و هدف شهرداری از احداث میدان میوه و تره‌بار کمک به برندسازی محصولات باغی شهر است.

کد خبر 586252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.