عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۴ تیرماه

در این بسته خبری از کاهش ۶۰ درصدی ساخت‌وسازهای غیرقانونی در شهمیرزاد تا تحقق ۱۳ درصدی بودجه شهرداری مهدیشهر و خطر در کمین شهروندان بیرجندی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۷۰ درصد تماس‌ها با آتش‌نشانی خراسان جنوبی مزاحمت تلفنی است

علی حیاتی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: تعداد تماس‌های برقرار شده با این آتش‌نشانی از ابتدای امسال تاکنون ۶ هزار و ۴۹۴ مورد اعلام شده که ۷۰ درصد آنها مزاحمت بوده است.

کاهش ۶۰ درصدی ساخت‌وسازهای غیرقانونی در شهمیرزاد

شعیب رضایی، شهردار شهمیرزاد گفت: بر اثر افزایش جرایم مربوط به ساخت و سازهای غیرقانونی، طی هشت ماه گذشته ساخت و ساز غیرقانونی در شهر هدف گردشگری شهمیرزاد نسبت به سال ۱۴۰۰ و ۹۹ به میزان ۶۰ درصد کاهش یافت.

تحقق ۱۳ درصدی بودجه شهرداری مهدی‌شهر

علیرضا شربتدار، شهردار مهدی‌شهر گفت: ۱۳ درصد برابر با ۷۰ میلیارد ریال از تعهد درآمدزایی شهرداری مهدی‌شهر طی سه ماه امسال با برنامه‌ریزی‌های هدف‌مند و کارشناسی محقق شد.

۳۰ میلیارد تومان هزینه آسفالت معابر میبد

مجید بهارستانی، شهردار میبد گفت: از زمان شروع به کار ششمین دوره شورای اسلامی شهر تاکنون ۳۰ میلیارد تومان از اعتبارات شهرداری صرف هزینه آسفالت معابر و مسیرها در محلات مختلف شهر شده است.

نجات بافت تاریخی با مشارکت کسبه مهدی‌شهری

علیرضا شربتدار، شهردار مهدی‌شهر از برنامه‌ریزی برای نجات بافت تاریخی این شهر با مشارکت کسبه و بازاریان مهدی‌شهری خبر داد.

خط‌کشی ۴۵ کیلومتر از خیابان‌های شهرکرد

عبدالصادق نجفی، سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: تا کنون ۲۳۸ میلیون تومان بودجه در پروژه خط‌کشی خیابان‌ها صرف شده و ادامه اجرای این عملیات نیازمند اعتبار است.

خطر در کمین شهروندان بیرجندی

حیاتی، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: بافت قدیمی در برخی از محلات شهر خطر جدی برای ساکنان این مناطق محسوب می‌شود و برخی ساختمان‌های قدیمی که ایمنی لازم را ندارند محلی برای دپوی ضایعات هستند.

تجهیز بوستان‌های جدیدالاحداث رفسنجان به وسایل ورزشی و تفریحی

جهانگیر ملکی، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رفسنجان از تجهیز بوستان‌های جدیدالاحداث وسایل ورزشی و تفریحی تا پایان سال جاری خبر داد.

کد خبر 586237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.