انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان آماده ارائه خدمات به مدیریت شهری

عضو هیئت مدیره انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان اصفهان گفت: انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان اصفهان آمادگی دارد تکنولوژی‌های مورد نیاز شهری را به صورت بومی شده و بر اساس نیازهای کشور با عقد قرارداد برای مجموعه‌های مدیریت شهری تامین کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یاسر محی‌الدینی در بازدید از غرفه خبرگزاری ایمنا در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران اظهار کرد: انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان اصفهان به عنوان نخستین انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان کشور با مشارکت شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان استان در سال ۱۳۹۴ آغاز به‌کار کرد که در این سال‌ها مرجعی برای هم‌افزایی، توسعه فعالیت‌ها و بازار دانش‌بنیان بوده است.

وی ادامه داد: انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان با تمام تکنولوژی زیرمجموعه خود که به صورت تخصصی و جمعی فعالیت این شرکت‌ها را ساماندهی می‌کند، آمادگی دارد تکنولوژی‌های مورد نیاز شهری را به صورت بومی شده و براساس نیازهای کشور با عقد قرارداد برای مجموعه‌های مدیریت شهری تأمین کند.

عضو هیئت‌مدیره انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان اصفهان در خصوص مزیت همکاری مدیریت شهری با این انجمن خاطرنشان کرد: به جای اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان یک به یک با مدیریت شهری قرارداد منعقد کنند می‌توانند پس از عقد قرارداد با این انجمن تمام نیاز دانش‌بنیانی خود را از این شبکه تأمین کنند.

وی تصریح کرد: انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان اصفهان در دسترس قرار دادن شبکه تکنولوژی را مدیریت و تسهیل می‌کند.

کد خبر 586118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.