لزوم تکمیل طرح جامع مطالعات فضای سبز اهواز

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و فضای سبز شورای اسلامی شهر اهواز گفت: با اقدامات انجام شده طرح جامع مطالعات فضای سبز شهر اهواز حداکثر تا شهریورماه به سرانجام خواهد رسید.

محمدمهدی مطیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر اهواز هفت اولویت اصلی شهر در این حوزه مشخص و به شهرداری اهواز ابلاغ شد.

وی افزود: یکی از اولویت‌های مطرح شده در کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر طرح جامع فضای سبز شهری اهواز است، زمانی که در شهرداری واژه‌ای به کار گرفته می‌شود به جای نگاه دقیق، کارایی و کاربردی به صورت سطحی به آن توجه می‌شود؛ به این طرح نیز تاکنون نگاه عمقی نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: در خصوص طرح مطالعات جامع فضای سبز اهواز اطلاعات به صورت ناقص و پراکنده وجود داشت، لذا برای جلوگیری از هدررفت سرمایه و زمان با همکاری سازمان فاوا شهرداری اهواز در حال تجمیع و تکمیل این اطلاعات هستیم.

وی تاکید: مواردی که در این طرح باید مورد توجه و احصا قرار گیرد به صورت منظم مشخص شده است و مطابق وعده داده شده حداکثر تا پایان شهریورماه سال جاری طرح جامع مطالعات فضای سبز شهر اهواز به سرانجام خواهد رسید.

مطیعی اضافه کرد: در قالب یک طرح و با هماهنگی معاونت خدمات شهری اهواز در حال بررسی این مسئله هستیم که نظارت در حوزه فضای سبز و پارک‌ها همان‌گونه که در قانون مشخص شده است، باید به سازمان پارک‌ها که دارای کارکنان متخصص در حوزه فضای سبز است، واگذار شود، این نظارت تاکنون به صورت پراکنده توسط بخش‌های مختلف انجام شده است.

کد خبر 586083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.