ون‌پارس ۲ _ شهرداری بندرعباس ۲/راهیابی قطب سوم فوتبال اصفهان به لیگ یک

تیم فوتبال ون‌پارس نقش جهان موفق شد در مجموع رفت و برگشت بازی پلی آف شهرداری بندرعباس را شکست دهد و به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ون‌پارس امشب _دوشنبه سیزدهم تیرماه_ در دیدار برگشت پلی آف در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به مصاف شهرداری بندرعباس رفت.

شاگردان سعید جهانگیری در نیمه نخست این دیدار عملکرد خوبی داشتند و در دقیقه ۹ بازی صاحب یک پنالتی شدند که کیانی گل نخست بازی را به ثمر رساند. در دقیقه‌های اضافه نیمه اول فردین نجفی گل دوم ون پارس را به ثمر رساند و در حالی که می‌رفت این نیمه با پیروزی دو گله اصفهانی‌ها تمام شود، اما هادی دهقانی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا این نیمه با پیروزی دو بر یک ون‌پارس تمام شود.

نیمه دوم در شرایطی آغاز شد که هواداران بندرعباسی با شعار علیه داور و پرتاب اشیا، جو بازی را متشنج کردند و در همین بین، ایمان شوریابی در دقیقه ۶۱ گل تساوی را به ثمر رساند. اواسط بازی بود که سهیل رفیع‌زاده در میانه‌های میدان تکلی بیجا روی پای بازیکن بندرعباس رفت و در نهایت این بازیکن با کارت قرمز مستقیم اخراج شد تا ون‌پارسی که تحت فشار بود بازی را ۱۰ نفره ادامه دهد. در نهایت بعد از حدود ۱۰۰ دقیقه بازی ون‌پارس با پیروزی سه بر دو در مجموع، راهی فصل آینده لیگ آزادگان شد.

کد خبر 586076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.