آمادگی مدیریت شهری برای واگذاری زمین به نیروی انتظامی

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: به شرط تصویب شورای تأمین مدیریت شهری آمادگی دارد برای بررسی اختصاص زمین به نیروی انتظامی اقدام و نتیجه را اعلام کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نقی کریمی امروز_دوشنبه، سیزدهم تیرماه_ در هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به تصویب تشکیل کمیسیون مناطق محروم در جلسات قبلی شورای شهر اظهار کرد: باید شورای عالی شهرسازی کمیسیون مناطق محروم را تأیید کند.

وی ادامه داد: استاندار آذربایجان غربی از کمیسیون مذکور حمایت می‌کند و به تازگی نیز این موضوع را اعلام کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهرداری ارومیه باید لایحه حمایت از بافت تاریخی ارومیه را در قالب شهرداری مناطق تاریخی ارائه دهد.

وی اضافه کرد: باید با استفاده از زمین شهرداری موجود در منطقه کشتارگاه نسبت به احداث اماکن فرهنگی از جمله قرائت‌خانه برای محله اقدام کرد، این موضوع تأثیر بسیاری بر وضعیت فرهنگی منطقه کشتارگاه خواهد داشت.

کریمی تصریح کرد: باید در ارائه طرح‌ها برابر چهارچوبی که برای شورای شهر تکلیف شده است، عمل کنیم.

وی در خصوص موضوع واگذاری زمین به نیروی انتظامی اضافه کرد: به شرط تصویب شورای تأمین مدیریت شهری آمادگی دارد برای بررسی اختصاص زمین به نیروی انتظامی اقدام و نتیجه را اعلام کند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با انتقاد از وضعیت اجرایی مصوبات گفت: آمار خوبی در خصوص مصوبات دوره پنجم نداریم؛ پیگیری مصوبات در شهرداری وضعیت مطلوبی ندارد.

وی افزود: کمیسیون‌ها مصوبات خود را باید تا آخرین لحظه برای اجرا پیگیری کنند؛ اجرا نکردن مصوبات شورا توهین به مجموعه است و باید دلیل عمل نکردن به مصوبات را گزارش شود.

کد خبر 586066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.