عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ تیرماه

در این بسته خبری از تخصیص ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی به پروژه‌های عمرانی فیروزکوه تا احداث آرامستان جدید در بیرجند و اختصاص ۳۳۰ میلیارد ریال آسفالت به شهرداری میناب را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تخصیص ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی برای پروژه‌های عمرانی

علیرضا صادقی، شهردار فیروزکوه گفت: ۱۴۵ میلیارد ریال اعتبار دولتی برای اجرای پروژه‌های عمرانی شهری در فیروزکوه تخصیص داده شد.

انجام ۱۲۰ عملیات آتش‌نشانی در خمین

مهدی کمانی، مسئول ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمین: ۱۲۰ مورد عملیات آتش‌نشانی در سه ماهه نخست سال جاری در خمین انجام شد.

شهر بیرجند نیازمند احداث آرامستان جدید

محسن کدخدا، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری بیرجند گفت: آرامستان فعلی بیرجند تا اواسط امسال گنجایش بیشتری برای دفن اموات ندارد لذا پیش‌بینی احداث قبر در یک آرامستان جدید از نیازهای فعلی شهر است.

اختصاص ۳۳۰ میلیارد ریال به آسفالت به شهرداری میناب

حبیب الله سهرابی، شهردار شهر میناب گفت :۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار آسفالت، لایروبی کانالهای آب‌های سطحی و پل‌های این شهر اختصاص یافت.

جمع‌آوری بیش از ۵۰۰ ولگرد از سطح شهر ملایر

مجتبی داوری، معاون خدمات شهری شهرداری ملایر گفت: در سه ماهه ابتدای امسال بیش از ۵۰۰ قلاده سگ بی‌صاحب از سطح شهر ملایر جمع‌آوری و عملیات اجرایی کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد تشدید شد.

آغاز جشنواره فرهنگی تمشک از سوی شهرداری بندر کیاشهر

برای نخستین بار، جشنواره فرهنگی تمشک از سوی شهرداری بندر کیاشهر یکی از شهرهای ساحلی استان گیلان آغاز شد.

ششمین تابستان بدون شهربازی شهرکرد

عبدالصادق نجفی، سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: شهرداری پیگیر فعال شدن بخش خصوصی در شهربازی بود اما راه و شهرسازی مانع شد و مکتوب به ما نوشت که این اراضی دولتی است و هر تصمیم‌گیری بر روی این املاک نیز به دولت مربوط می‌شود.

کد خبر 586022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.