اصفهان در زمینه هوشمندی نسبت به سایر شهرها پیشگام است

شهردار اصفهان گفت: به همت تیم خوب مستقر شده در شهر و هم‌دلی و هم‌گرایی ایجاد شده، اصفهان در زمینه هوشمندی نسبت به سایر شهرهای کشور پیشگام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده در بازدید از غرفه خبرگزاری ایمنا در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران، اظهار کرد: در جلسه شهرداران شهرهای با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر با وزیر کشور، موضوع هوشمندسازی شهرها مطرح شد.

وی مطرح شدن موضوع هوشمندسازی شهرها را تلنگری برای توجه به این موضوع دانست و ادامه داد: به‌نظر می‌رسد مطرح شدن این موضوع برای تحقق آن مؤثر واقع شود.

شهردار اصفهان تاکید کرد: با توجه به انجام مراحل ثبت درخواست صدور الکترونیک، به نظر می‌رسد سامانه «توسعه هوشمند شهر» خوب عمل می‌کند، اما امکان دارد مشکلاتی وجود داشته باشد که به تدریج برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه بخشی از هوشمندسازی مربوط به مباحث فناوری است، اما اصل آن به هوشمندی انسان در تمام زمینه‌ها بازمی‌گردد، ناگزیر هستیم هوشمندانه عمل کنیم و به استقبال هوشمندسازی برویم.

قاسم‌زاده با بیان اینکه انتخاب مسیر هوشمندسازی، نیاز به هوشمندی دارد و هر شهری که در این راستا زودتر اقدام کند، در ارتقای کیفیت زندگی جلوتر است، خاطرنشان کرد: به همت تیم خوب مستقر شده در شهر و هم‌دلی و هم‌گرایی ایجاد شده، اصفهان در زمینه هوشمندی نسبت به سایر شهرهای کشور پیشگام است.

کد خبر 586005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.