شورای شهر برای احقاق حقابه اصفهان از وزارت نیرو شکایت کند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای شورای شهر باید کار حقوقی جدی انجام دهند و برای گرفتن حقابه فضای سبز از وزارت نیرو به قوه قضاییه شکایت کنند.

به گزارش ایمنا، مهدی طغیانی در نشست کمیسیون ویژه آب شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: اصلاح حکمرانی آب به شرط آنکه همه عوامل توجیه باشند، فرایند زمان‌بری است، اما مسئله کنونی آن است که ما دیگر زمانی نداریم و فرونشست به زیر شهر و به زیر خانه‌های مردم رسیده است.

وی ادامه داد: خودمان باید فکری کنیم یعنی لازم است عکس‌العمل جدی، کار شبانه روزی و جهادی کرد تا اوضاع تشدید نشود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی درباره حقابه فضای سبز شهر گفت: اعضای شورای شهر باید کار حقوقی جدی انجام دهند و برای گرفتن حقابه فضای سبز از وزارت نیرو به قوه قضائیه شکایت کنند.

طغیانی تاکید کرد: برای اینکه بتوان حق این مردم را گرفت بازهم می‌گویم باید کار حقوقی کرد؛ در این راستا لازم است نماینده حقوقی شورای شهر هر روز برای پیگیری آب زاینده رود و دفاع از حقابه مردم اصفهان در دادگاه حاضر شود.

وی در خصوص عدالت در حکمرانی آب تصریح کرد: در برخی از مناطق شهر اصفهان آب شرب نیست، این در حالی است که اگر آب کم هست، باید برای همه مناطق کم باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طی ۱۰ سال گذشته طرح شفافیت حقابه‌ها را داشتیم که تا امروز این مهم محقق نشده است؛ در حال حاضر نیز طرح جامع آب در جریان است، اما سوال این جاست که برای این طرح چند سال باید صبر کرد؟ در حالی که ما دیگر زمانی برای صبر کردن نداریم.

کد خبر 585982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.