روز متعادل بازار کریپتوکارنسی

بازار امروز روند متعادلی را سپری کرد و تقریباً رمزارزهای بزرگ نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشت؛ شاخص ترس و طمع نسبت به روز گذشته بهبود یافت و از سطح ۱۱ به ۱۴ افزایش داشت که به معنای کاهش ترس است اما همچنان وضعیت مناسبی را ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از اخبار مهم امروز بازار رمزارزها صحبت‌های نسیم طالب درخصوص شکست بیت کوین است که می‌گوید این رمزارز در مقابل وقایع و پدیده‌ها نتوانسته خوب عمل کند و یک رمزارز شکست خورده است، براساس آخرین تحلیل تکنیکال انجام شده احتمال از دست رفتن سطح ۱۹ هزار دلار وجود خواهد داشت.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۱۹ هزار و ۱۳۸ دلار

تغییرات: رشد ۰.۳۹ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۵۳ دلار

تغییرات: افت ۰.۳۸ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۱۷ دلار و ۱۸ سنت

تغییرات: افت ۰.۲۲ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۴۸ دلار

تغییرات: رشد ۰.۱۳ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۱۸ دلار

تغییرات: رشد ۱.۱۹ درصدی

سولانا (SOL): ۳۲ دلار و ۱۹ سنت

تغییرات: رشد ۰.۱۳ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۶۲ دلار

تغییرات: رشد ۰.۶۷ درصدی

پولکادات (DOT): شش دلار و ۷۴ سنت

تغییرات: رشد ۰.۵۹ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۵۹ دلار

تغییرات: رشد ۴.۱۸ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۶ دلار و ۸۲ سنت

تغییرات: رشد ۴.۶۴ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

روز متعادل بازار کریپتوکارنسی

حمایت: ۱۸ هزار دلار

مقاومت: ۲۰ و ۲۶ هزار دلار

پیش‌بینی: کمی امروز روند معاملات بهبود یافت اما همچنان وضعیت پایداری وجود ندارد، حجم معاملات بسیار پایین‌تر آمده است که احتمال ریزش را تقویت می‌کند.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست.)

دامیننس

روز متعادل بازار کریپتوکارنسی

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.)

ارزش کل بازار رمز ارزها

روز متعادل بازار کریپتوکارنسی

ارزش بازار حوزه دیفای

روز متعادل بازار کریپتوکارنسی

شاخص ترس و طمع بیت کوین

روز متعادل بازار کریپتوکارنسی

روند شاخص ترس و طمع

روز متعادل بازار کریپتوکارنسی

اخبار بازار رمزارزها

اگر بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار برسد باز هم شکست‌خورده است

نسیم نیکلاس طالب، نویسنده کتاب مشهور «قوی سیاه»، به‌تازگی در توییتی گفته حتی اگر بازار بیت کوین وارد یک روند صعودی دیگر شود و در نهایت قیمت آن به ۱۰۰٬۰۰۰ دلار برسد، باز هم یک ارز دیجیتال شکست‌خورده است. او می‌گوید بیت کوین در این مدت نه‌تنها در برابر تورم و مشکلاتی مانند جنگ در جهان از خود مقاومت نشان نداده، بلکه عملکردی کاملاً برعکس داشته است.

به‌روزرسانی واسیل کاردانو احتمالاً تا ساعاتی دیگر انجام می‌شود

طبق آخرین اعلام شرکت اینپوت آوتپوت (IOHK)، انتظار می‌رود هارد فورک واسیل تا ساعاتی دیگر در شبکه آزمایشی کاردانو اتفاق بیفتد. تیم توسعه کاردانو روز جمعه در توئیتر اعلام کرد که سوم ژوئیه ساعت ۲۰:۲۰ به‌وقت ساعت هماهنگ جهانی (دوشنبه سیزدهم تیرماه ساعت ۰۰:۵۰ به‌وقت تهران) هاردفورک واسیل راه‌اندازی می‌شود و قابلیت‌هایی که قرار است در شبکه اصلی مشاهده شود، ابتدا روی شبکه آزمایشی بررسی خواهند شد. به‌روزرسانی واسیل قرار بود هفته گذشته انجام شود اما به‌دلیل برخی از مشکلات به این هفته به تعویق افتاد.

یک بانک اسلامی مستقر در کویت وارد متاورس می‌شود

بانک وَربَه، یک بانک اسلامی مستقر در کویت اخیراً اعلام کرده که وارد فضای متاورس شده است. این بانک اکنون دو زمین در دنیای متاورس دارد که یکی در پلتفرم دیسنترالند و دیگری در سندباکس است. بانک وربه انتظار دارد تا با حضور در متاورس، ارتباط خود را با نسل جوان تقویت کند. یکی از مقامات ارشد این بانک گفته است: بانک وربه قصد دارد در دنیای متاورس نیز به مشتریان خود نزدیک باشد تا محصولات و خدمات خود را معرفی کند و همچنین با آن‌ها به روشی نوآورانه ارتباط برقرار کند. این اقدام باعث می‌شود تا بانک وربه به‌عنوان یکی از پیشگامان تحول دیجیتال شناخته شود.

مسئولین مالیاتی در رومانی به دنبال شناسایی معامله‌گران ارزهای دیجیتال هستند

مسئولان رومانی در حال شناسایی معامله‌گران در بخش ارزهای دیجیتال هستند که درآمد حاصل از معاملات ارزهای دیجیتال را گزارش نمی‌دهند و مالیات نیز پرداخت نمی‌کنند. بر اساس گزارش اخبار پرتال تجارت رومانی (Economica.net)، فرار مالیاتی معامله‌گران ارزهای دیجیتال درمجموع ۴۸.۶۷ میلیون یورو است که تاکنون مسئولان دستور بازیابی ۲.۱ میلیون یورو از این وجوه را صادر کرده‌اند. همچنین مسئولان مالیاتی رومانی قصد دارند درآمدهای حاصل از سایر عملیات‌های ارزهای دیجیتال مانند استخراج را نیز بررسی کنند.

صرافی هوبی ۳۰ درصد از کارکنانش را اخراج می‌کند

طبق گزارش کالین وو، روزنامه‌نگار معروف چینی حوزه بلاک چین و ارزهای دیجیتال، شرکت ارزهای دیجیتال هوبی (Huobi) ممکن است ۳۰ درصد از کارکنان خود را به دلیل «افت شدید درآمد پس از حذف همه کاربران چینی»، اخراج کند. وو می‌گوید که هوبی اخراج‌هایی را آغاز خواهد کرد که ممکن است حتی از میزان ۳۰ درصد کارکنان این شرکت هم فراتر رود. بااین‌حال، هنوز هیچ اطلاعیه رسمی دراین‌باره از سوی هوبی منتشر نشده است. علاوه بر این، کالین وو مدعی شده است که لئون لی، بنیان‌گذار هوبی که بیش از ۵۰ درصد سهام این شرکت را در اختیار دارد، ظاهراً به دنبال فروش بخش بزرگی از سهام خود در این شرکت دارایی‌های دیجیتال است.

تعداد آدرس‌های بیت کوین در محدوده زیان دهی به بالاترین سطح تاریخ خود رسید

طبق داده‌های ارائه شده توسط گلسنود، میانگین متحرک هفتگی تعداد آدرس‌های منحصربه‌فرد بیت کوین که اکنون با ضرر مواجه شده‌اند، امروز به بیش از ۱۸.۸ میلیون آدرس رسید. داده‌ها نشان می‌دهند که در حال حاضر ۱۸,۸۰۹,۳۸۶ آدرس منحصربه‌فرد در محدوده زیان دهی قرار دارند که بالاترین رکورد ثبت شده از آدرس‌های در محدوده زیان دارنده این ارز دیجیتال در تاریخ است. این آمار در حالی به ثبت رسیده است که دارندگان بیت کوین به تازگی بدترین عملکرد ماهانه این ارز دیجیتال از سال ۲۰۱۱ به این سو را تجربه کردند.

کریما فایننس در پی هک شدن خدمات نقدینگی خود را مسدود می‌کند

طبق یک توییت در توئیتر، کریما فایننس (Crema Finance) که یک پروتکل بلاک چین بر پایه سولانا است، خدمات خود را پس از مواجهه با یک هک ۶ میلیون دلاری متوقف کرده است. بر طبق داده‌های ارائه‌شده توسط شرکت مستقل تحقیقات امنیتی OtterSec، این حمله به کمک وام‌های سریع سولند صورت گرفته است. هکر ۷۲ ساعت فرصت دارد تا خود را معرفی کرده و به یک کلاه‌سفید (White hat) تبدیل شود. در غیر این صورت مسئولان پلیس تحقیقات خود را به‌منظور شناسایی هکر آغاز خواهند کرد.

شبکه کاردانو آماده پذیرش و استقبال از کسب‌وکارها است

چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو به تازگی در مصاحبه‌ای گفته است که شبکه کاردانو آماده پذیرش کسب‌وکارها در اکوسیستم خود است. هاسکینسون این اظهارات را در حالی مطرح کرده که اکوسیستم کاردانو تقریباً به‌صورت روزانه با اضافه کردن صرافی‌های غیرمتمرکز، بازارهای توکن‌های غیرمثلی، اوراکل‌ها و استیبل کوین‌ها به رشد خود ادامه می‌دهد. هاسکینسون اظهار کرده است که شبکه کاردانو از پروژه‌ها و تیم‌های جدید با موارد استفاده مختلف استقبال می‌کند.خالق کاردانو در این باره گفته است اکوسیستم کاردانو هر ابزاری که برای کسب‌وکارها قابل تصور است را برای شروع به کار در شبکه در اختیار دارد و این شبکه کارمزدهای پایین، پردازش قوی و سریع تراکنش‌ها و تمرکززدایی را ارائه می‌دهد.

زک پرینس از حصول توافق با FTX برای تصاحب بلاک‌فای خبر داد

زک پرینس، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران بلاک‌فای (BlockFi) اعلام کرد که این شرکت موافقت‌نامه‌های قطعی با شرکت صرافی ارزهای دیجیتال اف‌تی‌ایکس (FTX) به امضا رسانده و این معامله نیز در حال حاضر به تأیید سهامداران رسیده است. ارزش این معامله در مجموع ۶۸۰ میلیون دلار اعلام شده است، اما پرینس خاطرنشان کرد که طبق گزینه‌های قرارداد تا ۲۴۰ میلیون دلار از کل این مبلغ می‌تواند برای خرید بلاک‌فای استفاده شود.

نقشه بازار

روز متعادل بازار کریپتوکارنسی

کد خبر 585974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.