لزوم بهره‌برداری از پروژه شهید قربانی در زمان مقرر

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: بار ترافیکی ناشی از مسدود بودن پل ششم به سمت مسیر دانشگاه به وجود آمده و موجب سختی تردد در این مسیر شده، نباید حتی یک روز از برنامه‌ریزی و وعده‌ای که برای بهره‌برداری از فاز اول تقاطع شهید قربانی در شهریور ماه داده شده است، تخلف شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا سیاوش محمودی امروز_ دوشنبه، سیزدهم تیرماه_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر اهواز، اظهار کرد: در ایام مناسبات ملی و مذهبی اینکه تنها از شهرداری انتظار داشته باشیم کارهای آذین بندی شهر تا مراسم‌ها را انجام دهد و سایر ارگان‌ها به صورت ضعیف عمل کنند انتظار به جایی نیست، لذا به صورت جدی انتظار می‌رودتمام دستگاه‌ها محدوده مکانی اطراف خود را پوشش دهد.

وی افزود: برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی باید با حضور مردم باشد، لذا صدا و سیما و رسانه‌ها باید این مراسم‌ها را به گونه‌ای پوشش دهند که شهروندان در صحنه حاضر شوند چرا که در تثبیت اعتقادات و ترویج فرهنگ تشیع مؤثر است.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز تصریح کرد: ترافیک ایجاد شده به خاطر مسدود شدن پل ششم موجب گلایه‌مندی و آزار شهروندان شده است، انتظار می‌رود با وجود اینکه شهرداری اهواز در خصوص این پل مسئولیتی ندارد، یک برنامه زمان بندی شده ارائه دهند تا مشخص شود چه زمانی به بهره برداری می‌رسد و شهروندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه بار ترافیکی ناشی از مسدود بودن پل ششم به سمت مسیر دانشگاه آمده است و موجب سختی تردد در این مسیر شده است، گفت: نباید حتی یک روز از برنامه‌ریزی و وعده‌ای که برای بهره برداری از فاز اول تقاطع شهید قربانی در شهریور ماه داده شده تخلف شود، چرا با ورود به مهرماه و بازگشایی مدارس و دانشگاه قطعاً مشکلات تردد دو چندان خواهد شد.

محمودی تصریح کرد: مقرر شده است در جاده ساحلی حد فاصله پل پنجم تا بوستان نگارگر (پارک قوری) اصلاح هندسی شکل گیرد، لذا شهرداری باید برنامه زمانی این پروژه را نیز اعلام کند، اگر این اصلاح هندسی اجرایی شود ترافیک ایجاد شده در محدوده آن بسیار روان خواهد شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای روی کار آمدن شورای ششم توجه جدی به محله گلدشت داشته‌ایم، گفت: منطقه گلدشت و سادات فاقد سیستم دفع فاضلاب هستند، به دلیل پس زدگی فاضلاب در معابر جاری شده است، باید با همکاری میان شهرداری و آبفا پروژه‌ی فاضلاب گلدشت تعریف و هرچه سریع‌تر این مشکل رفع شود.

کد خبر 585966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.