نرخ جدید بهای خدمات استفاده از قطار شهری مشهد اعمال شد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد از اعمال نرخ جدید بهای خدمات استفاده از قطار شهری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، وحید مبین‌مقدم اظهار کرد: بر اساس محاسبات انجام‌شده بهای تمام‌شده هر سفر با قطار شهری حدود ۸,۵۰۰ تومان است که تا امروز شهروندان تنها هزار تومان از این مبلغ را پرداخت می‌کردند.

وی افزود: سال گذشته شورای اسلامی شهر مبلغ ۱,۲۰۰ تومان را به‌عنوان بهای استفاده از خدمات قطار شهری تصویب کرد اما با توجه به شیوع ویروس کرونا این مبلغ به‌عنوان تخفیف لحاظ شد و نرخ جدید اعمال نشد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه در حال حاضر و با تأیید فرمانداری بهای استفاده از خدمات قطار شهری ۱,۲۰۰ تومان است، اظهار کرد: بهای بلیت‌های تک‌سفره که پیش از این ۱,۵۰۰ تومان بود نیز دو هزار تومان محاسبه می‌شود.

مبین‌مقدم ادامه داد: هزینه تمام‌شده هر سفر ۸,۵۰۰ تومان برآورد می‌شود که از این مبلغ تنها ۱,۲۰۰ تومان را شهروندان و ۷,۳۰۰ تومان دیگر را شهرداری به‌عنوان کمک پرداخت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع هزینه تمام‌شده هر سفر شامل هزینه‌های تعمیر و نگهداری ناوگان، تأمین لوازم یدکی و دستمزد است که تنها ۱۴ درصد آن را شهروندان پرداخت می‌کنند.

کد خبر 585932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.