پویش «نذر قربانی» کمکی برای تامین معاش نیازمندان است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با بیان اینکه قیمت دام ارائه‌ شده در قربانگاه‌های عید قربان براساس نرخ مصوب خواهد بود، تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند در حد توان مالی با اهدای کمک نقدی یا در صورت تمایل، با اهدای بخشی از قربانی خود، برای کمک به مددجویان کمیته امداد اقدام کنند.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه این نهاد هرساله در آستانه عید سعید قربان، بستر لازم برای مشارکت هر چه بیشتر مردم را در اجرای پویش نذر قربانی فراهم می‌آورد، اظهار کرد: امداد یکی از پیشگامان نشر و توسعه سنت حسنه قربانی است و برای کمک به افزایش رفاه غذایی خانواده‌های نیازمند و توجه به نیت نیکوکاران، از ظرفیت حداکثری این مناسبت استفاده می‌کند.

برپایی ۳۵۰ قربانگاه در سال گذشته

وی افزود: در عید قربان سال گذشته بیش از ۳۵۰ قربانگاه و پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی، در این استان با همکاری سازمان دامپزشکی و نظارت ناظران ذبح شرعی برای رفاه حال نیکوکاران اصفهانی برپا شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه قیمت دام ارائه شده در این قربانگاه‌ها براساس نرخ مصوب خواهد بود، تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند در حد توان مالی با اهدای کمک نقدی یا در صورت تمایل بخشی از قربانی خود، برای کمک به مددجویان کمیته امداد اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۲۷ هزار و ۲۱۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد اصفهان هستند، اظهار کرد: علاوه بر جمع‌آوری نذرهای غیرنقدی مردم شامل گوسفند زنده و گوشت گرم، نذرهای نقدی خیران از طریق شماره‌گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷* یا واریز به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز جمع‌آوری و به نیابت از ایشان، گوسفند، ذبح و گوشت قربانی بین مددجویان تحت حمایت توزیع خواهد شد.

کد خبر 585921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.