۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
پیشنهاد جدید چلسی برای دلیخت

چلسی مدتی است که به جذب دلیخت از یوونتوس علاقه نشان داده و می‌خواهد این مدافع هلندی را در اختیار بگیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، چلسی به جذب ماتیاس دلیخت اصرار دارد و در آخرین اقدام خود، پیشنهادش به یوونتوس را به شکل قابل توجهی افزایش داده است تا تیم ایتالیایی را راضی کند.

چلسی مدتی است که به جذب دلیخت از یوونتوس علاقه نشان داده و می‌خواهد این مدافع هلندی را در اختیار بگیرد. او که هنوز با یوونتوس قرارداد دارد به سران باشگاهش اعلام کرده است که نمی‌خواهد در ایتالیا بماند و بانوی پیر نیز تمایلی ندارد که جلوی مدافع خود را برای جابه‌جایی بگیرد.

آخرین چلسی ارزش ۸۰ میلیون یورویی دارد و آن‌ها برای جذب دلیخت مصمم هستند. بند فسخ موجود در قرارداد دلیخت ۱۲۰ میلیون یورو ارزش دارد و فاصله ۴۰ میلیونی بین پیشنهاد چلسی و بند فسخ قرارداد یووه، باعث شده تا مدیران بانوی پیر کاملاً از پیشنهاد آبی‌ها راضی نباشند.

هفته گذشته چلسی پیشنهاد ۴۰ میلیونی برای دلیخت ارسال کرد که بلافاصله توسط یوونتوس رد شد. لندنی‌ها در نظر داشتند تا تیمو ورنر یا کریستین پولیسیچ را به عنوان بخشی از قرارداد به یوونتوس بدهند اما هیچ‌کدام از این تلاش‌ها مؤثر واقع نشد.

رسانه‌های ایتالیا گزارش داده‌اند که یوونتوس حداقل ۸۰ میلیون یورو برای انتقال می‌خواهد. البته برخی از رسانه‌های دیگر در ایتالیا مبلغ درخواستی تیم تورین را تا ۹۰ میلیون یورو تخمین زده‌اند. با توجه به اینکه دلیخت تمایلی به ماندن در یووه ندارد و از سوی دیگر پیشنهاد اخیر چلسی به رقم بندفسخ بسیار نزدیک‌تر شده، می‌توان انتظار داشت که این انتقال رقم بخورد.

کاپیتان سابق آژاکس در سال ۲۰۱۹ با قراردادی به ارزش ۸۵.۵ میلیون یورو به غول سری آ پیوست و از آن زمان همواره یکی از انتخاب‌های اول سیاه و سفیدها در ترکیب اصلی تیم بوده است. هواداران یووه انتظار داشتند تا این بازیکن جای کیلینی که به تازگی پس از سال‌ها از این تیم جدا شده است را بگیرند، اما حالا اوضاع ماتیاس تغییر کرده و انتقال محتمل‌ترین اتفاق برای اوست.

کد خبر 585890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.