پارک انتهای خیابان امام خمینی(ره) احیا می‌شود

مدیر منطقه هشت شهرداری اهواز از احیای پارک انتهای خیابان امام خمینی(ره) شرقی خبر داد و گفت: توسعه فضای سبز شهری با تاکید بر پارک‌های محله‌ای مورد توجه شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

محمدرضا قنواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در منطقه هشت شهرداری اهواز با استفاده از ظرفیت‌های موجود و توان کارکنان خدمات شهری در حوزه زیباسازی، عمران و فضای سبز قصد توسعه و احیای پارک‌های محله‌ای در سطح منطقه را داریم.

وی با بیان اینکه انتهای خیابان امام خمینی (ره) شرقی یک پارک نیمه‌کاره از سال‌های قبل وجود دارد که تکمیل آن در دستور کار قرار گرفته و احداث خط لوله به طول ۴۰۰ متر برای انتقال آب خام به این پارک در حال انجام است، افزود: اراده معاونت خدمات شهری در منطقه هشت شهرداری بر این است که ضمن نگهداشت و بهینه کردن امکانات در منطقه، با نگاه عمرانی به محله‌های کمترتوسعه‌یافته، زمین‌هایی با کاربری فضای سبز و پارک محله‌ای تقدیم شهروندان شود.

مدیر منطقه هشت شهرداری اهواز تصریح کرد: در گذشته مقدمات اولیه احداث یک پارک محله‌ای در انتهای خیابان امام خمینی (ره) با پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری انجام و پس از آن به حال خود رها شد.

وی با بیان اینکه پس از پیاده‌روسازی پارک انتهای خیابان امام خمینی (ره) شرقی، دیگر هیچ بودجه‌ای برای تکمیل آن اختصاص پیدا نکرد گفت: در سال جاری و با توجه به اولویت مدیریت شهری برای توسعه فضای سبز و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، تکمیل این پروژه در دستور کار قرار گرفت. در راستای تکمیل و احیای این پارک، ابتدا لوله‌گذاری انتقال آب خام برای ایجاد فضای سبز در آن به طول ۴۰۰ متر توسط تیم‌های عملیاتی منطقه انجام شد و در حال حاضر آماده کاشت چمن و گیاهان است.

قنواتی تاکید کرد: توسعه فضای سبز شهری با تاکید بر پارک‌های محله‌ای مورد توجه شهرداری و شورای اسلامی شهر است، لذا تکمیل پارک انتهای خیابان امام خمینی (ره) شرقی با سرعت هرچه بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد تا شهروندان بتوانند از آن استفاده کنند.

کد خبر 585852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.