ضرورت رسیدگی به وضعیت درمانگاه شهرداری اهواز

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به موافقت با کلیات طرح واگذاری درمانگاه شهرداری به بخش خصوصی، گفت: قبل از واگذاری باید وضعیت ایمنی سازه و کارکنان آن مشخص و سپس به بخش خصوصی واگذار شود.

محمدمهدی مطیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به موقعیت مکانی درمانگاه شهرداری اهواز و قرار گرفتن در مرکز شهر این امکان وجود دارد که تمام شهروندان در مناطق مختلف شهر به راحتی به آن دسترسی داشته باشند و از خدمات آن استفاده کنند.

وی افزود: با کلیات طرح واگذاری درمانگاه شهرداری به بخش خصوصی موافقت شده است، اما مفاد و نکاتی باید در قرارداد ذکر شود و مورد بررسی قرار گیرد، زیرا بعضی از نکات مطرح شده باید تعیین تکلیف شود.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: یکی نکاتی که بسیار اهمیت دارد ایمنی ساختمان از لحاظ سازه و مسائل مربوط به آتش‌نشانی است که باید قبل از واگذاری مورد بررسی و کارشناسی قرار گیرد تا شهروندان با آسودگی خیال از خدمات ارائه شده در درمانگاه استفاده کنند.

وی تاکید کرد: وضعیت کارکنان شاغل در درمانگاه و افرادی که در آینده در آن مشغول به کار خواهند شد، باید به طور کامل مشخص شود، به این صورت که افراد بدانند حین قرارداد و پس از پایان آن در چه وضعیتی خواهند بود، تا چالش جدیدی در حوزه نیروی انسانی برای شهرداری ایجاد نشود.

کد خبر 585851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.