آیا ابرپروژه زیرگذر کاشان با ۲۵۰ میلیارد بدهی به ایستگاه پایانی می‌رسد؟

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: پروژه زیرگذر شهید سردار سلیمانی با وجود مشکلات بسیار در حال تکمیل است.

علی هاشمی‌طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ابرپروژه زیرگذر شهید سردار سلیمانی کاشان با مشکلات بسیاری روبه‌رو بود که توسط شهرداری رفع شد و به ایستگاه پایانی نزدیک است.

وی افزود: ابرپروژه زیرگذر شهید سردار سلیمانی از سال ۱۳۹۸ آغاز شده بود و در زمان مدیریت جدید شهری شتاب گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به موانع بسیار این پروژه، گفت: در حال حاضر این پروژه سنگین رو به اتمام و به ایستگاه پایانی خود نزدیک شده است، اما بدهی ۲۵۰ میلیارد تومانی شرکت ریسندگی کاشان به تأمین اجتماعی سنگ بزرگی است که مانع از بهره‌برداری این پروژه مهم خواهد بود.

وی ادامه داد: حدود ۸۸ قطعه زمینی که در دوره قبلی مدیریت شهری به پیمانکاران این پروژه تحویل داده شده در توقیف تأمین اجتماعی است و رسیدن این پروژه را به ایستگاه پایانی دشوار کرده است.

هاشمی‌طاهری خاطرنشان کرد: تأمین اجتماعی استان اصفهان در اردیبهشت ۱۴۰۰ به شرکت نساجی کاشان اعلام کرد که اگر تا پایان خرداد ۵۰ میلیارد تومان از بدهی خود را تسویه کند، مشمول بخشودگی جرایم آن که حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است می‌شود، اما این شرکت با تسویه نکردن مبلغ بدهی خود در اجرای این پروژه و بهره‌برداری از آن اخلال ایجاد کرده است.

وی با اشاره به عملکرد قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) در پروژه زیرگذر شهید سردار سلیمانی، گفت: این شرکت پیمانکار با وجود اینکه مدیریت شهری دوره قبل به تعهدات خود عمل نکرده بود، به دوره جدید مدیریت شهری اعتماد کرده و به فعالیت خود ادامه داده و به ایستگاه پایانی این ابرپروژه نزدیک شده است.

کد خبر 585833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.