بررسی طرح‌های فرزندآوری و تربیت دخترانه در اندیشکده دانشگاه

عضو هیئت علمی دانشکده امام صادق(ع) گفت: طرح‌های فرزندآوری و تربیت دخترانه در اندیشکده تخصصی دانشگاه امام صادق(ع) بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میثم صداقت‌زاده عصر دیروز یکشنبه دوازدهم تیرماه_ در آئینی که به منظور انعقاد تفاهمنامه اجرای طرح «تربیت دختران» با اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز در سالن جلسات این اداره با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه کرامت سال‌ها است که در حوزه تربیت فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه این طرح با حضور اساتیدی از دانشگاه و خارج از دانشگاه در دست اجرا است، افزود: مخاطبان این طرح از سراسر کشور جذب شده‌اند؛ مخاطبانی نیز از خارج کشور همراه طرح مرحله اول تربیت دختران بوده‌اند.

عضو هیئت علمی دانشکده امام صادق با بیان اینکه در مسائلی همچون مشاوره، آموزش، تربیت و طرح‌ریزی داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: هریک از این سر تیترها در سبک کاری مشخص خود اجرایی شده است، مخاطبان خاص خود را دارد و با استقبال خوبی نیز همراه بوده است.

صداقت‌زاده با بیان اینکه طی این سال‌ها به روش‌های مختلفی فعال هستیم و در حوزه رسانه‌ای متناسب با اقدامات خود تولید محتوا داریم، تاکید کرد: مسائل مربوط به طرح کرامت و فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه امام صادق (ع) در حوزه نیز در اندیشکده‌ای بررسی می‌شود.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه در حوزه فرزندآوری، جمعیت و تربیت دخترانه به صورت تخصصی کار را آغاز کرده‌ایم، گفت: در مسیر تحقق اهداف طرح‌های یاد شده انعقاد تفاهم‌نامه، حمایت و همکاری سایر نهادهای فرهنگی و اجرایی نیز لازم است و امیدوار هستیم با ادامه مسیر به اهداف خود دست پیدا کنیم.

کد خبر 585801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.