عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ تیرماه

در این بسته خبری از اهدای اعضای بدن پاکبان اسلام‌شهری تا جمع‌آوری ۶۹ هزار تن زباله در قدس و زنگ خطر وقوع حادثه متروپل در شهرداری دهدشت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

به ازای هر ۸۰۰۰ نفر یک دستگاه اتوبوس در اسلام‌شهر

حسن گلیج، رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اسلام‌شهر با بیان اینکه در طرح جامع حمل و نقل عمومی تهران برای هر ۳۰۰۰ یک دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: در اسلام‌شهر به ازای هر ۸۰۰۰ یک دستگاه اتوبوس شهری وجود دارد.

اهدای اعضای بدن؛ آخرین خدمت پاکبان اسلام‌شهری

اهدای اعضای بدن یکی از پاکبانان شهرداری اسلام‌شهر که بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس در حین انجام وظیفه جان خود را از دست داده بود، زندگی دوباره به چند شهروند بخشید.

جمع‌آوری ۶۹ هزار تن زباله در شهر قدس

جمال عزیزی، معاون خدمات شهری شهرداری قدس گفت: بیش از ۶۹ هزار تن زباله در قالب ۲۶ هزار سرویس به شیوه دستی، مکانیزه و انتقال به گود زباله در سال ۱۴۰۰ توسط حوزه خدمات شهری شهرداری شهرستان جمع‌آوری شد.

پل دخیل صوفی‌چای مراغه در مرحله تجهیز کارگاه

محمد مقتومی، شهردار مراغه با اشاره به روند اجرای طرح احداث یک پل جدید با عنوان «دخیل» روی صوفی‌چای این شهر گفت: اجرای این طرح اکنون در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

زنگ خطر وقوع حادثه متروپل در شهرداری دهدشت

علیرضا نیکویی‌زاده، شهردار دهدشت در بازدید سرزده امام جمعه این شهر از شهرداری گفت: ساختمان شهرداری قدیمی و با یک زمین‌لرزه امکان تخریب وجود دارد، انتظار داریم مسئولان جایگاه مناسبی برای شهرداری در نظر بگیرند.

مناسب‌سازی پارک‌ها و پیاده‌روها برای استفاده بهتر توان خواهان

علیرضا حمیدی، معاون خدمات شهری شهردار ساری با تاکید بر زیباسازی شهر در اعیاد پیش رو، گفت: تلاش ما بر ایجاد زیبایی‌های بصری در سطح شهر به ویژه در ایام عیدهای مذهبی و سایر مناسبت‌ها است.

جمع‌آوری حدود ۷۰ هزار تن زباله از سطح شهر قدس

جمال عزیزی، معاون خدمات شهری شهرداری قدس از جمع‌آوری بیش از ۶۹ هزار تن زباله در قالب ۲۶ هزار سرویس به شیوه دستی و مکانیزه و انتقال به گود زباله در سال ۱۴۰۰ توسط حوزه خدمات شهری شهرداری خبر داد.

کد خبر 585788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.