راه عبور از مشکلات در اهواز سرمایه‌گذاری است

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: با توجه به ظرفیت اهواز، راه عبور از مشکلات در سرمایه‌گذاری است، در این خصوص شهرداری و شورای اسلامی شهر به تنهایی نمی‌توانند ورود کنند، بلکه مجموعه حاکمیت باید تلاش کند تا با رفع موانع موجود، سرمایه گذاری در شهر اهواز نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش محمودی امروز _دوازدهم تیرماه_ در آئین افتتاحیه پل ال ۳۰۰ از مجموعه تقاطع غیرهم‌سطح شهید کجباف، اظهار کرد: این مجموعه تقاطع غیرهم‌سطح از چند سال پیش آغاز و در هر دوره بخشی از آن به بهره‌برداری رسید و امروز نیز با تلاش مدیریت شهری پل ال ۳۰۰ از این مجموعه افتتاح می‌شود، با تلاش شهرداری اهواز انتظار داریم پل ال ۴۰۰ نیز به زودی شروع به کار کند.

وی افزود: شورای اسلامی شهر از ابتدا با حفظ انسجام، وحدت و همدلی مسیر خود را برای خدمت به شهروندان اهواز پیش برده است و همچنان نیز ادامه دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز تصریح کرد: اگر به هشتم شهریور ۱۴۰۰ بازگردیم باز هم با عزم راسخ رضا امینی را به عنوان شهردار انتخاب می‌کنیم و از این انتخاب روز به روز خرسندتر هستیم، چرا که مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر مسیر خود را به درستی طی می‌کنند.

وی تاکید کرد: از ابتدایی دوره ششم شورای شهر مقرر شد در اهواز پروژه جدیدی تعریف نشود، با توجه به زیاد بودن پروژه‌های ناتمام، اولویت خود را تکمیل این پروژه‌ها قرار داده‌ایم، بدین صورت که برنامه‌ریزی لازم جهت تکمیل ۶۰ پروژه در طرح هر هفته چند افتتاح انجام شد، در حال حاضر نیز دهمین هفته را پشت سر گذاشته‌ایم، در تلاش هستیم با تکمیل ۶۰ پروژه برنامه‌ریزی شده، پروژه‌های جدیدی برای اهواز تعریف کنیم.

محمودی ادامه داد: وضعیت معابر اهواز یکی از مسائلی است که مورد مطالبه و انتقاد شهروندان است، این مسئله تنها به شهرداری اهواز مربوط نیست، چرا که به دلیل مسئله فاضلاب بسیاری از خیابان‌های اهواز مشکل دارد و ترمیم نوارهای حفاری انجام نشده است، لذا در نظر داریم اقدامات خوبی در این حوزه انجام دهیم.

وی اضافه کرد: رفع مشکل پیش آمده برای پل ششم نیز از دیگر مطالبات شهروندان است که موجب گلایه‌مندی در حوزه ترافیک شده، برای کاهش ترافیک، طرحی برای اصلاح جاده ساحلی آماده شده است، همچنین انتظار می‌رود به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا تقاطع شهید قربانی که یکی از مطالبات مهم مردم است تکمیل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: مجموعه مدیریت شهری برای منافع مردم آماده تعامل با دستگاه‌های مختلف است، با توجه به ظرفیت اهواز، راه عبور از مشکلات در سرمایه‌گذاری است، در این خصوص شهرداری و شورای اسلامی شهر به تنهایی نمی‌توانند ورود کنند، بلکه مجموعه حاکمیت باید تلاش کند تا با رفع موانع موجود سرمایه گذاری در شهر اهواز نهادینه شود.

کد خبر 585766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.