۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
خط حمله آتشین تاتنهام کنته

کنته از زمان ورود خود به باشگاه لندنی موفق شد انقلابی در آن ایجاد کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، آنتونیو کونته در نوامبر ۲۰۲۱ به تاتنهام پیوست، آن هم در شرایطی که این باشگاه در رده نهم لیگ برتر قرار داشت و برای دو فصل از حضور در لیگ قهرمانان اروپا باز مانده بود.

سرمربی ایتالیایی تیم تاتنهام یعنی آنتونیو کنته از زمان ورود خود به این باشگاه لندنی موفق شد انقلابی در آن ایجاد کند. نمایش‌های درخشان تیم او باعث شد تا سران باشگاه تاتنهام متقاعد شوند که در پنجره تابستانی از او حمایت کنند تا بازیکنان موردعلاقه‌اش را برای فصل آینده در اختیار بگیرد.

سال گذشته تاتنهام موفق شد با پشت سر گذاشت آرسنال راهی لیگ قهرمانان اروپا شود و به این ترتیب دوباره این تیم لندنی به روزهای خوبش بازگشته است. اسپرز تمایل دارد در بازار فعالانه کار کند. آن‌ها تا این لحظه نیز ریچارلیسون را از اورتون به خدمت گرفته‌اند و انتقال آزاد ایوان پریشیچ به این تیم نیز می‌تواند بسیار خوش یمن باشد.

در حال حاضر علاوه بر ریچارلیسون و پریشیچ که بازیکنان تازه وارد محسوب می‌شوند، هری کین، هیونگ مین سون و دژان کولوسفسکی نیز حضور دارند و به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که کنته یکی از ترسناک‌ترین خط حمله‌های اروپا را در سال آینده بسازد.

کنته پس از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا گفته بود: لیگ قهرمانان زندگی شما را تغییر می‌دهد. ما باید ترکیب را از نظر کیفیت و تعداد بهتر کنیم.

تاتنهام تاکنون ریچارلیسون (۶۹.۵ میلیون یورو از اورتون)، همچنین بیسوما (۲۹.۲ میلیون از برایتون)، ایوان پریسیچ (آزاد از اینتر) و فریزر فورستر (آزاد از ساوتهمپتون) را به خدمت گرفته و عملکرد نسبتاً خوبی در پنجره نقل و انتقالات داشته است. علیرغم اینکه تاتنهام در حال حاضر تقریباً ۱۰۰ میلیون یورو در پنجره کنونی هزینه کرده، اما گفته می‌شود که آنها به جذب دفاع راست ۲۱ ساله میدلزبرو، دیجد اسپنس نیز نزدیک هستند.

کد خبر 585731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.